Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemene ervaring/mening Dynasty Selection

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    Hi all,

    Ligt het aan mij, of kan het kloppen dat de nieuwe producten een klein beetje tegenvallen van Wolff? Want ik vind er niet echte toppers bij zitten. Had hier stiekem wel een beetje op gehoopt.
    Het betekent niet dat ik dit jaar geen dynasty ga halen, maar ik denk dat het dan wel de oude producten worden met 1 of 2 nieuwere.
    Wel jammer, had er echt heel veel van verwacht.
    greetzz
    Sluit mij aan bij jou.

    Het worden vooral de toppers van voorgaande jaren (SS, Cruis rockets, mss Stars over Paris). Mijn vermoeden is dat mijn broertje mogelijk wat van de budgetpotten aan zal schaffen. Dit jaar zal ik mij wat meer richten op de spullen van Bonfire.

    Comment


      #92
      De dynasty lijn heeft mij ook niet echt verbaasd dit jaar.
      Vind het een beetje matig en er zitten ook prijzen bij die ik niet gewend ben van Dynasty.
      Gelukkig zijn er nog een hoop oude toppers die dit jaar wel in de collectie komen

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
        Hi all,

        Ligt het aan mij, of kan het kloppen dat de nieuwe producten een klein beetje tegenvallen van Wolff? Want ik vind er niet echte toppers bij zitten. Had hier stiekem wel een beetje op gehoopt.
        Het betekent niet dat ik dit jaar geen dynasty ga halen, maar ik denk dat het dan wel de oude producten worden met 1 of 2 nieuwere.
        Wel jammer, had er echt heel veel van verwacht.
        greetzz
        Mwah, ik vind er wel een paar toppers tussen zitten. Die minecake is mooi, die vette fanshape, en die 2 cakes die wisselen met schietrichtingen zijn ook erg goed. Maar die echt goeie dingen zitten dan weer opvallend aan de prijs voor Wolff's doen...

        Comment


          #94
          Weet je, toch is het raarste en naarste dat geen enkele cake als een musthave in m'n hoofd blijft hangen... De ene cake is het 'net niet', een andere is weer net te hoog geprijsd... Met als resultaat dat ik naar die rij namen kijk en eerst weer 't filmpje moet zien om te weten waar 't om ging... Da's geen goed teken in mijn geval.

          Comment


            #95
            grappig dat je dit zegt, ik heb hetzelfde.
            Ik onthoud ze niet, noch de effecten, noch de namen en dan niet de combinatie ervan.
            Terwijl ik van andere cakes dat vaak wel heb als er iets uitspringt.
            Ik denk dat ik ze gewoon vaker moet bekijken, want er zit af en toe wel echt wat leuks tussen, maar het algemene goede gevoel ontbreekt nog ff.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #96
              dit is de nieuwe knettergoed folder van hornsveld in hilversum http://www.vuurwerkhilversum.nl/hors...versum2011.pdf

              Comment


                #97
                Dynasty producten zijn mij nooit tegengevallen. Zelfs hun goedkopere producten zijn toppers. Toen ik nog geen groot budget had voor vuurwerk kocht ik vaak een kleiner pakket. Waar je bij de meeste leveranciers bij pakketten van 30-40 euro enkel dezelfde fontijntjes krijgt en met geluk heel zelden een komeet, krijg je bij Dynasty van alles altijd wat. Mijn eerste pakket van Dynasty was dan ook de Red Box waar gewoon 5 cakes, 6 fontijnen en een cake gecombineerd met fontijn in zaten. Ik was toen erg onder de indruk en sindsdien heb ik alleen maar producten van Dynasty gekocht. Vorig jaar had ik de Brilliant Box en ook die stelde mij alles behalve teleur.

                Hun losse cakes zijn ook altijd raak, ze hebben vaak laag geprijsde cakes met de meest geweldige effecten, zoals Wanted, Cape Town, Air Defence, Phoenix en natuurlijk de beroemde Silver Salute.

                Ook de vuurpijlen (Cruiserockets en Sunwarrior's) wil ik graag een eervolle vermelding geven, heerlijke pijltjes. Het is alleen zonde dat de Sunwarrior's eruit zijn.

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Sluit mij aan bij jou.

                  Het worden vooral de toppers van voorgaande jaren (SS, Cruis rockets, mss Stars over Paris). Mijn vermoeden is dat mijn broertje mogelijk wat van de budgetpotten aan zal schaffen. Dit jaar zal ik mij wat meer richten op de spullen van Bonfire.
                  Eldorado , wild wild west en wanted zijn hier nieuw in het krantje. Ik weet niet of die er al waren. Maar ik vind dat zulke goede potten dat ik ze allemaal 2 keer besteld heb. Wat een goede effecten , en de prijzen zijn echt super !

                  Algemeen vind ik Dynasty het beste merk. En dan praat ik over dingen die ik elk jaar haal pijlen,potten,fonteinen.Goede prijzen en goede effecten !
                  75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                  Comment


                    #99
                    Ben op zoek naar filmpje crying eagles

                    Comment


                      Zoals nu in September als t weer begint allemaal ben ik toch ook eigenlijk wel benieuwd vooral ook vanwege de nieuwe tube per cake regeling waar Wolff meekomt en dan vooral met de Dynasty lijn. Heeft iemand daar al nieuws over of kan iemand misschien een tipje van de sluier oplichten.

                      Comment


                        De producten komen bij wolff altijd tijdens/na de demo en die is dit jaar 17 september geloof ik
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Eén van mijn eerste ervaringen met Dynasty dateert van jaren geleden (ik schat zo'n 15 jaar).
                          Ik kocht een pakket waarin diverse cakes zaten. Eén van deze cakes was de "Earthquake"... in mijn belevenis destijds een zeer mooi ding echter heb ik hem na die ene keer nooit meer kunnen vinden...

                          Iemand ervaring met deze cake van Dynasty?
                          No Pyro no Party

                          Comment

                          Working...
                          X