Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemene ervaring/mening Dynasty Selection

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik vind het jammer dat wolff niet reageert op mijn mail t.a.v. de slechte stijgkracht van het imperial pijlenpakket. Die waren gewoon gevaarlijk. Tot op heden geen reactie.

    Comment


      #77
      Batlle, heavy 3, stars over paris, imperial, spitfire, Hawaii, allemaal zeer goed en voor een goede prijs. Ik had ook die golden crown pijl, ik dacht zal wel weer tegenvallen omdat de prijs zo hoog is. Maar toen ik die pijl afstak, was ik wel verbaasd van hoe lang dat golden brocade effect bleef hangen.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic Bekijk bericht
        Ik vind het jammer dat wolff niet reageert op mijn mail t.a.v. de slechte stijgkracht van het imperial pijlenpakket. Die waren gewoon gevaarlijk. Tot op heden geen reactie.
        Houd me aub op de hoogte, wij hadden verdomme 19 pakken van deze dronken pijlen

        gr

        Comment


          #79
          Heyz,

          Heb je nog iets vernomen van wolff pyroclastic?

          gr

          200mm

          Comment


            #80
            Het kan op zich wel even duren hoor, Ik had ook gemaild met het idee van die single shot van de silver slaute, en kreeg ook pas later antwoord.

            Wat je ook kan doen is Lucas (@zynpyro) een pm sturen. Die werkt bij Wolf.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door 200mm Bekijk bericht
              Heyz,

              Heb je nog iets vernomen van wolff pyroclastic?

              gr

              200mm
              Ik had ook een mail gestuurd ivm de imperial pijlen. Deze kreeg ik terug:


              Beste Lars,



              Bedankt voor je e-mail. Het probleem van de Imperial pijlen is bij ons bekend. Wij zouden graag willen weten bij welke dealer je deze pijlen hebt gekocht. Als je het afgestoken artikel nog hebt dan zou dat heel mooi zijn, maar probeer bij de dealer langs te gaan, want wij lossen zaken als dit alleen op met de dealers onderling en niet met de consument zelf.



              Ik hoor graag of het gelukt is.



              Met vriendelijke groet / Best regards,



              Lucas Shia
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #82
                Cruise rockets.. Heerlijke pijlen
                Panter.. Ontzettend mooi blok!
                Sniper.. Heel erg mooi blok maar viel ietwat tegen in vergelijking met filmpjes van vorige jaren.
                Hawaii.. prachtig blokje, die moet ik vaker hebben!
                Heavy potjes.. Kwaliteit voor weinig..
                Jet attack.. Potje wat niets kost en eigenlijk ook niets doet. Zal hem niet nog eens nemen..
                Galactic glaciers.. Kost niets maar komen prachtige boeketten uit. Volgend jaar 10
                Spitfire.. Leuk potje voor weinig geld.

                Stars over paris.. Prachtig
                Ceasar.. Wat een geweld, na de mines knalde die bij mij alles in 1 keer de lucht in. Niet zoals het hoort maar wel een echte aandachtstrekker!


                Volgend jaar zeker meer wolff voor mij! Wolff en bon fireworks zijn voor mij nu toch echt de beste importeurs. Volgend jaar 100% die merken!

                Comment


                  #83
                  Heb alleen goede ervaringen met het merk Dynasty! Imperial pijlen vielen bij velen tegen maar bij mij stegen ze gewoon goed op, ik heb nog nooit iets gevaarlijks meegemaakt met Dynasty vuurwerk. ;)

                  Comment


                    #84
                    Ik koop bijna alleen Dynasty siervuurwerk.
                    zeer goede prijs/kwaliteits verhouding .
                    mijn favoriet is Stars over Paris voor maar 21,50 euro.

                    Comment


                      #85
                      ik koop al jaren Dynasty en het bvalt goed! relatief weinig tegenvallers. mijn favorieten zijn: Battle, panter, dragsters, imperial en killing arrow.

                      Comment


                        #86
                        Ik heb begrepen dat het afgelopen jaar de kwaliteit van verschillende Dynasty producten omlaag is gegaan. Ik had zelf een oude battle (gewoon goed) en een stars over paris. (die ik wat tegen vond vallen)
                        Er zijn enkele demo's geweest. Wat is de mening over de kwaliteit van de Dynasty producten van dit jaar?
                        Komende zaterdag ga ik naar de demo in steenbergen. (vuurwerkland) Ik neem aan dat ze daar enkele Dynasty producten schieten. (er is nog geen schietlijst beschikbaar, maar vuurwerkland kennende zal die binnenkort verschijnen)
                        Neem eens een kijkje op mijn gaming website: [URL="http://www.online-flashgames.nl"]www.online-flashgames.nl[/URL]

                        Comment


                          #87
                          Ik wou dit jaar is een keer Dynasty uit gaan proberen.
                          Is Dynasty goed want ik ben erg voor sier en ik koop altijd bij schuurmans en wou nu effuh iets anders erbij.

                          Alvast bedankt voor de gene die reageren

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door sportmeisje Bekijk bericht
                            Ik wou dit jaar is een keer Dynasty uit gaan proberen.
                            Is Dynasty goed want ik ben erg voor sier en ik koop altijd bij schuurmans en wou nu effuh iets anders erbij.

                            Alvast bedankt voor de gene die reageren
                            Een hele goed keuze om er wat van Wolff bij te nemen, ik kan je toch wel de Battle, Hawai, Daybreak, Sniper, Wild wild west en de Cape town aanbevelen en dan ben ik nog behoorlijk veel toppers vergeten. ik zou zeggen spit het topic dynasty eens door en laat je verassen
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #89
                              Mijn ervaringen met de Dynasty collectie zijn erg goed. Heavy 3 potjes heerlijk om door te lonten, Panter werkelijk een prachtig blok, Silver Salute een van de hardstee al dan niet de hardste knalcake en zo kan ik nog wel even door gaan. Het mooie is dat dit alles een (naar mijn mening) zeer goede prijs/kwaliteits verhouding heeft.
                              Laatst aangepast door thunder95; 4 September 2011, 01:33.
                              De komende maanden minder actief op het forum.

                              Comment


                                #90
                                Hi all,

                                Ligt het aan mij, of kan het kloppen dat de nieuwe producten een klein beetje tegenvallen van Wolff? Want ik vind er niet echte toppers bij zitten. Had hier stiekem wel een beetje op gehoopt.
                                Het betekent niet dat ik dit jaar geen dynasty ga halen, maar ik denk dat het dan wel de oude producten worden met 1 of 2 nieuwere.
                                Wel jammer, had er echt heel veel van verwacht.
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X