Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Vergeet Rocket Boom van Beko niet hè
    haha zitten er 2 tussen ofzo, maar absoluut overgrote deel is killing arrow... (en titans)

    Comment


      #32
      Is de prijs gewoon het zelfde gebleven voor deze pijlen?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
        Is de prijs gewoon het zelfde gebleven voor deze pijlen?
        Ik mag toch hopen dat hij hier in Enschede dit jaar wat in prijs daalt. Vorig jaar was de prijs 42,50. Een stuk hoger dan het landelijk gemiddelde. Maar zelfs voor die prijs zou ik er nog 2 halen

        Dit jaar zal ik van alle pijlen eens een filmpje maken. Dit zal gebeuren met mijn nieuwe (betere) filmcamera

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door @znpyro Bekijk bericht
          movie

          pijlenrek van mij van afgelopen jaar:
          eerst fire pijlen, tussendoor wat sun warrior en cruise rockets, en uiteindelijk finale van allemaal killing arrows!!!

          Die Finale. Deed mij denken aan een 2 inch only gold finale blok van de kruiterij
          De effecten zijn alleen niet gold

          Echt heel erg fraai en mooi gedaan. Klasse.
          Guess who's back?

          Comment


            #35
            Wat een toppijlen zijn dit! Echt gruwelijk mooie en volle uitwerkingen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Mijn dealer voor 34,95
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #37
                Het beste pijlenpakket wat ik ooit heb gehad. Van de kleinste tot de grootste pijl, ze zijn allemaal mooi.
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #38
                  Mooie film pigi! Vooral die brocades zijn erg fraai!
                  Guess who's back?

                  Comment


                    #39
                    Boeketten zijn goed groot en blijven lang hangen inderdaad, ik had er alleen liever wat meer kleur in gezien. Nu vind ik het allemaal een beetje veel van 't zelfde zilver en goud.

                    Comment


                      #40
                      na al deze reacties gehoord te hebben ben ik er zeker van dat ik deze neem.
                      want er moeten altijd pijlen in mijn collectie zitten.
                      alleen zijn deze pijlen ook goed afgewerkt?
                      vorig jaar namenlijk pijlen van broekhoff waarvan 1/3 wel iets mankeerde en dat wil ik niet meer.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                        na al deze reacties gehoord te hebben ben ik er zeker van dat ik deze neem.
                        want er moeten altijd pijlen in mijn collectie zitten.
                        alleen zijn deze pijlen ook goed afgewerkt?
                        vorig jaar namenlijk pijlen van broekhoff waarvan 1/3 wel iets mankeerde en dat wil ik niet meer.
                        Deze pijlen zijn perfect afgewerkt, had er geen problemen mee!
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #42
                          Heb ze vorig jaar mogen zien en ik stond best wel versteld van deze pijlen. Vooral toen ik hoorde dat ze uit Nederland kwamen en het deze pijlen waren.

                          Oftewel voor mij een reden om ze erbij te doen dit jaar!
                          HaagsKrůit onwčs explausief

                          Comment


                            #43
                            Ik heb gisteren de kleinste uit het assortiment geschoten maar ik verwachte er niet veel van.
                            maar het was een groot bouquet , echt heel mooi

                            Comment


                              #44
                              Ehcte prachtige pijlen waren dit, de brocades, de waves. Geweldig groot en rond. De effecten die ik me nog kan het inderen zijn: green wave, red wave, Silver Blinker, Cry Chrack. Gold Broc. Silver Broc.

                              Guess who's back?

                              Comment


                                #45
                                De grote pijlen gaven echt práchtige boeketten. Ze gingen heel hoog, maar toch gaven ze een gigantisch boeket. De middelste pijlen gaven een mooi groot crackling boeket, en de kleine, tja die gaven twee witte balletjes en een knal.. ?
                                Die waren wat teleurstellend, maar de andere pijlen maakten dat meer dan goed.
                                Het zijn in ieder geval toppijlen die ik iedereen aanraad!

                                Comment

                                Working...
                                X