Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titan [Vuurpijl]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ik heb de hele forum afgelezen, maar kon nergens lezen waar ze deze pijlen verkopen? kan iemand me helpen

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door grotejongen. Bekijk bericht
      ik heb de hele forum afgelezen, maar kon nergens lezen waar ze deze pijlen verkopen? kan iemand me helpen
      Bij alle dealers die vuurwerk van het merk Wolff verkopen.
      Hij staat o.a. in de "Knettergoed" folder. En kost rond de 5 euro.

      Ik weet niet in welke regio je woont maar ik denk dat er wel vrij veel Wolff / Dynasty dealers in NL zitten.

      Comment


        #33
        Hmm, net een pijl gekocht en afgestoken, het leek net het boeketje uit een shock ._.

        Was het een maandagochtend model of hebben meer mensen dit?
        Gr. Alex:bye:

        Comment


          #34
          Ik had ze en ze waren echt top! Een mooie rode peony (?) en een erg harde knal! Aanrader!
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            #35
            ik had hem ook en is echt mooi bij mij kwam er echt een heel groot effect uit

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
              Hmm, net een pijl gekocht en afgestoken, het leek net het boeketje uit een shock ._.

              Was het een maandagochtend model of hebben meer mensen dit?
              ik had precies hetzelfde, hij ging niet normaal zo hoog en toen een klein ***lig rood peonytje

              Comment


                #37
                Ik vond hem ook een beetje tegenvallen. Had er meer van verwacht. Volgend jaar weer alleen maar potten
                I like it loud!!

                Comment


                  #38
                  Had hem ook, vond hem zwaar tegenvallen, totaal niet wat je op de films ziet.

                  Inderdaad een soort vaag klein peony/dalia achtig effect, andere bol pijlen van Wolff overgins wel heel goed, de Golden crown en Goliath.

                  Comment


                    #39
                    soms gaan deze goed, en meestal komt er een prut boeketje uit. Ik had er 4 en 1 er van deed het zoals het op de site van wolff deed. De andere 3 waren wel leuk maar het kon beter.
                    Laatst aangepast door pyro-power; 27 July 2009, 13:11.
                    Guess who's back?

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
                      Ik had ze en ze waren echt top! Een mooie rode peony (?) en een erg harde knal! Aanrader!
                      Dat vonden wij ook van deze pijl toen deze getest werd.
                      Het boeket had een doorsnee van 40 meter ( op de grond gemeten)dus een superpijl.

                      Helaas veel verschillende reacties gehad, de één had goede pijlen en de ander 1,2 of 3 goede uit het setje van 4.

                      Al onze pijlen in de test waren goed maar helaas is er dus kwaliteits verschil.
                      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                      Comment


                        #41


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Filmpje moet nog verwerkt worden dus hij kan et nog niet doen misschien.
                        Zoals je hoort is de burst wel lekker. Maar het effect is niet echt wouw. Het was geen mooie ronde rooie wave, meer een goedkope rooie peonie. De pijl is ongeveer net zo groot als de middelste pijlen van Killing Arrow. Maar het effect van de Killing Arrow is 10x beter
                        Laatst aangepast door pyro-power; 4 January 2010, 15:28.
                        Guess who's back?

                        Comment


                          #42
                          http://www.mijnalbum.nl/Foto800-WV3SZMVC.jpg foto met 1 st

                          Comment


                            #43
                            Nieuwe video

                            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                            Comment


                              #44
                              Leuk Outlet artikel!
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191230_131940.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,0 KB
ID:	1577674
                              Ik heb een kort lontje.......

                              Comment

                              Working...
                              X