Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concerto Rosso

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door rugge Bekijk bericht
    kheb um dit jaar ook
    Wat vond jij hem zo speciaal maken, wat deed jou overtuigen? Of gewoon op de gok gekocht?

    Comment


      #32
      Heb er ook 3 besteld.
      1 voor smiddags en 2 voor savonds.
      Ik houd van die schelle fluiten! En het tempo is lekker. Overdag hoor je de knal ook nog eens extra goed.
      Ook heb ik nog Zware Jongens van Marijn gekocht en de Green Glitter Missle van Shogun, dus als er iemand van fluiteffecten houdt ben ik het wel
      [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

      Comment


        #33
        Wat een heerlijke cake's waren dit. Oorverdovend als je er meerdere tegelijk afsteekt
        Jammer alleen dat er geruchten gaan dat deze komend jaar niet meer te krijgen is!
        Maar gelukkig is er een goed alternatief op de markt : de zware jongens van Marijn.
        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

        Comment


          #34
          17 vind ik teveel voor deze pot bij mij kostte die ma 14€

          Comment


            #35
            wat? niet meer te krijgen ? Dat hoop ik niet, had er dit jaar 4 doorgelont dat ze tegelijk afgingen....wat heerlijk was dat...dit jaar zeker weer een mooi fluitprojectje maken

            Comment


              #36
              €17 euro lijkt hij mij anders wel waard hoor.. Die 3 euro verschil tussen €14 en €17 maken mij niet echt uit, want je weet zeker dat je iets speciaals in huis haalt en zeker niet teleurdgesteld wordt

              Comment


                #37
                Na het zien van de demo heb ik maar besloten om er minimaal 25 van door te lonten dit jaar

                grtz
                Pyromaniac 1975
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #38
                  Is deze beter dan de Zware Jongens ?

                  Comment


                    #39
                    Kwestie van smaak en verkrijgbaarheid denk ik. Zowel bij de Zware Jongens als bij de Concerto Rosso vervormd op een gegeven moment die fluit in je oren, te vet gewoon haha, gaat écht hard. Gewoon een topper van de bovenste plank!

                    Comment


                      #40
                      inderdaad....ik had er vorig jaar vier in een fluitproject op het eind...maar dit jaar misschien wel zes Wat is ie toch heerlijk hoor! Topper dit!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                        Na het zien van de demo heb ik maar besloten om er minimaal 25 van door te lonten dit jaar
                        Hij is ook dit jaar dus wel gewoon verkrijgbaar??

                        Comment


                          #42
                          Staat overal in de folders en in de webshops, dus deze is gewoon dit jaar verkrijgbaar.

                          Comment


                            #43
                            Kan ik deze pot een beetje vergelijken met de yellow caps van Proline?

                            Comment


                              #44
                              Nee totaal niet....ik persoonlijk vind de Concerto Rosso stukken beter dan de Yellow Caps...Daarbij heeft de Yellow Cabs een hele andere fluittoon, die met zijn introductie een stuk beter was dan dat die nu is...ik vind de fluit te kort

                              Comment


                                #45
                                Ik heb ook maar een kartonnetje besteld van deze super potten !
                                bij 2 of 3 tegelijk word het al een behoorlijk gekkenhuis.

                                Comment

                                Working...
                                X