Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concerto Rosso

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gefilmd met een aardappel en te dichtbij, maar wat een indruk maakte dit destijds. Bij een herintroductie nemen we deze mee, zonder twijfel.

    Comment


      Dit was de langst meedraaiende cake van Wolff. Met pijn in het hard namen ze er afscheid van. Was een klein ding eigenlijk. Daarom kocht ik hem ook niet eerst. Eenmaal toch geschoten bleek ie inderdaad top.wat een top fluiters waren dat.
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        Oproep voor een mede-freak die hier een hele bijzondere band mee heeft. Laten we zeggen; een hoge emotionele waarde

        Wie weet er nog een partij te liggen? Of heeft nog iets in eigen voorraad staan?

        Je hebt geen idee hoe blij je die persoon er mee maakt.

        Comment


          Ben zelf ook wel benieuwd of deze nog ergens wordt aangeboden of de Fame (dat was volgens mij de omlabeling).

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
            Ben zelf ook wel benieuwd of deze nog ergens wordt aangeboden of de Fame (dat was volgens mij de omlabeling).
            Niet dat ik het jou misgun, maar het verhaal van de persoon waarvoor ik zoek is dermate droevig, dat ik hoop dat jij het hem ook zou gunnen..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
              Niet dat ik het jou misgun, maar het verhaal van de persoon waarvoor ik zoek is dermate droevig, dat ik hoop dat jij het hem ook zou gunnen..
              Misschien kun je wat winkels of Wolff vragen of ze nog ergens dummies van deze cake hebben? Voor het geval je niet de versie met kruit kunt vinden kan dat voor de persoon misschien toch iets moois zijn?

              Comment


                Er wordt onder winkeliers al druk mee gezocht en gedacht. Helemaal top. Had gehoopt hier misschien nog een liefhebber te vinden met een privé voorraad.

                Comment


                  Ik hou het in de gaten. Ik hoop dat de persoon herenigd word met deze cake!
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                    Niet dat ik het jou misgun, maar het verhaal van de persoon waarvoor ik zoek is dermate droevig, dat ik hoop dat jij het hem ook zou gunnen..
                    Heeeeeel misschien de Avri in Dongen nog. In 2019 nog meegenomen daar
                    Ik heb een kort lontje.......

                    Comment


                      Over échte klassiekers gesproken...
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        Dit was met toch een ‘bak’ voor z’n tijd. Kan het me als de dag van gister herinneren. Nadat deze afgelopen was, stond heel de straat te springen en te klappen. Goede oude tijd

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                          Oproep voor een mede-freak die hier een hele bijzondere band mee heeft. Laten we zeggen; een hoge emotionele waarde

                          Wie weet er nog een partij te liggen? Of heeft nog iets in eigen voorraad staan?

                          Je hebt geen idee hoe blij je die persoon er mee maakt.
                          Is het inmiddels al gelukt?

                          Comment


                            Er is er 1 gegarandeerd gelokaliseerd, maar nog niet veilig gesteld. Verder ben ik niet op de hoogte. Had de vraag ook al gesteld bij de buren.

                            Comment


                              Hier nog even een lekker sfeerfilmpje van deze historische cake, geschoten met de jaarwisseling 2018-2019. Blijft een prachtige cake!

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                Blijft echt een ontzettend gaaf ding. Als deze terug komt zeg, of een vergelijkbaar iets. Destijds was die voor mij gevoel ook op te pikken vooreen habbekrats..

                                Comment

                                Working...
                                X