Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concerto Rosso

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Erg weinig reactie op deze topper..Moet deze toch elk jaar er bij hebben om met minimaal 2 te schieten..blijf fluit en een leuk boeketje toch echt een must have.. Is iedereen naar de Gravity overgestapt of heb ik een ander goede concurrent over het hoofd gezien.

    Comment


      Hier dan 4 van deze tegelijk!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
        Erg weinig reactie op deze topper..Moet deze toch elk jaar er bij hebben om met minimaal 2 te schieten..blijf fluit en een leuk boeketje toch echt een must have.. Is iedereen naar de Gravity overgestapt of heb ik een ander goede concurrent over het hoofd gezien.
        Denk dat velen idd zijn 'overgestapt' naar de Gravity.
        En ook velen kopen de screw uiteraard.
        Neemt niet weg dat de Concerto Rosso een geweldige cake blijft.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Deze heb ik per 10 tegelijk gedaan (filmpje volgt nog) en ondanks dat er slechts 9 en een kwart afgingen was dit een bak geweld waar je u tegen zegt. Mits je er niet de volle mep betaald, wat ik dus ook niet heb gedaan, is dit echt een topper!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Denk dat velen idd zijn 'overgestapt' naar de Gravity.
            En ook velen kopen de screw uiteraard.
            Neemt niet weg dat de Concerto Rosso een geweldige cake blijft.
            Ik vond inderdaad de Gravity veel beter en mooier. Vond de Gravity met 2 stuks te gelijk meer geweld dan 4 keer de Conserto Rosso.

            Comment


              De fluit van de gravity is stukken harder maar vind de boeketjes van deze eens stuk voller en dan ook vooral het grote bereik die alle kanten op gaan ;)doet met elke keer weer deze aankopen ;) volgend jaar misschien eens beide..

              Comment


                Ik vond hem best wel leuk hoor, de fluit is goed en de tails zijn zo mooi. Hij is ook echt niet duur en het bedrag dubbel en dwars waard!

                Comment


                  Deze vier maal in de collectie gehad, en eigenlijk hoort hij er standaard bij, ik kan mijzelf niet meer een oud en nieuw herinneren dat ik deze bak niet had.

                  Ook nu weer zeer over te spreken, weer heerlijke fluit, goede boeketjes en lekker hoog. Ik hou er van, aankomend jaar er gewoon weer in.

                  Comment


                    Had hem er ook weer bij. Echt zown vast item. En hij blijft ook lekker presteren.

                    Comment


                      Dit jaar sinds jaren een keer niet genomen, was voor de Tracer gegaan....... en dat weten we inmiddels, volgend jaar is deze topper er gewoon weer bij :-)

                      Comment


                        Idd neem ik de Gravity. Dit jaar zowel de CR als de Gravity gehad. De Cr ma eigenlijk niet in een zin worden genoemd met de Gravity. Srry, maar de Cr staat dan wel in de schaduw hoor...Het is echter wel een leuke cake voor in de vooravond moet een goede bak korting ;)

                        Comment


                          Ik heb een karton Concerto Rosso al afsluiter na 1 x de Scisors van Marijn, 4 x Raw Whistler en 3 the Return of the Phoenix de lucht in geschoten en na al dat fluitgeweld blijft het een topper maar was ie net wat minder indrukwekkend dan vorig jaar.. Maar ja toen schoot ik er niks voor... Al met al heerlijke chaos.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            De Concerto Rosso kan je wel vergelijken met de Gravity, maar beide zijn totaal verschillend. De eerste duurt veel langer en heeft een hele ander toon. Veel hoger, veel meer pijn aan je oren fluit. De Gravity is meer geweld en spektakel in korte tijd. Beide aanraders voor in je collectie. Het zou niet OF moeten zijn maar EN.
                            Vier veilig, vier legaal!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                              De Concerto Rosso kan je wel vergelijken met de Gravity, maar beide zijn totaal verschillend. De eerste duurt veel langer en heeft een hele ander toon. Veel hoger, veel meer pijn aan je oren fluit. De Gravity ismeer geweld en spektakel in korte tijd. Beide aanraders voor in je collectie. Het zou niet OF moeten zijn maar EN.
                              Ik had echt geen last van mijn oren hoor, zoals gezegd leuk maar niet meer.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                                Idd neem ik de Gravity. Dit jaar zowel de CR als de Gravity gehad. De Cr ma eigenlijk niet in een zin worden genoemd met de Gravity. Srry, maar de Cr staat dan wel in de schaduw hoor...Het is echter wel een leuke cake voor in de vooravond moet een goede bak korting ;)
                                Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan. De ene is een rambak die alles achter elkaar eruit ramt. De andere schiet 1 voor 1 en heeft dus een ander idee. Ik vind ze beiden goed. Ikzelf had 4x concerto rosso en 2x gravity. Eerst de CR geschoten en dan gravity, dan heb je een finale idee. Ik vond ze beiden goed.
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X