Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars Over Paris

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vind die foute versie niet echt heel verkeerd eigenlijk. Vooral de finale is echt prachtig. Zo te zien hebben ze gewoon lading in een andere tube gestopt.

    Comment


      #47
      Zo, de bestelling is inmiddels rond en Stars over Paris zit er zeker weer bij. Vorig jaar samen met Hawaii de publiekslieveling. Mooie brede boeketten die de hele straat vulden.
      I like it loud!!

      Comment


        #48
        hier film van mij van afgelopen o&n hij ging wel wat langzaam vondt ik tijdens demo toen die ook geschoten werd ging die stuk sneller

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #49
          Het blijft een heerlijke pot Bedankt voor de film pyromaniac! Echt goede kwaliteit

          Comment


            #50
            kwalitatief topfilmpje pyromaniac
            ook besteld dit jaar
            nog nooit gehad wel veel op geforumd
            dus dit jaar maar eens aan de test onderwerpen
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #51
              Ontzettend goed filmpje pyromaniac! Ik denk dat deze wel in mijn collectie gaat voorkomen. Leuke effecten en een goede volle finale

              Comment


                #52
                Vind dit een van de beste potten van wolff.
                Een goede knal met mooie boeketten.
                En voor maar €21,50 kan je hem haast niet laten liggen.
                Vuurwerk meer heb je niet nodig.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bryan5161 Bekijk bericht
                  Vind dit een van de beste potten van wolff.
                  Een goede knal met mooie boeketten.
                  En voor maar €21,50 kan je hem haast niet laten liggen.
                  Ik kan hem zelfs voor 16 euries krijgen

                  Comment


                    #54
                    Had vanavond op de demo het idee dat de effecten een stuk magerder en kleiner zijn geworden... Vond hem echt niet zo overweldigend als bij de introductie van deze cake. Nee, ik laat hem staan, hopelijk was het een mindere momentopname, maar ik gok het er niet op.

                    Comment


                      #55
                      Ik ben het helemaal met je eens Mike. Zoals ik hem van voorgaande jaren ken waren de boeketten groter en maakte hij meer indruk. Ik vond het nu "een van de velen". Niets bijzonders dus.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Ai, dat is jammer om te horen zeg. Heeft iemand hem gezien op een andere demo? Hoe beviel hij daar?

                        Comment


                          #57
                          Ik heb hem op de demo in deventer gezien en ik vond de uitwerkingen in vergelijking met vorig jaar niet kleiner.
                          Wel had ik bij een aantal andere potten het idee dat de uitwerkingen kleiner waren waaronder de sniper.

                          Comment


                            #58
                            heb deze dit jaar toch maar weer besteld
                            dit was mijn aller eerste ''zware'' cake 2 jaar terug

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Ai, dat is jammer om te horen zeg. Heeft iemand hem gezien op een andere demo? Hoe beviel hij daar?
                              Gewoon kopen!

                              Doe je goed aan!

                              Gewoon prachtig om te zien!

                              Comment


                                #60
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                                Comment

                                Working...
                                X