Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars Over Paris

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Een hele mooie pot met grote effecten die zeer helder zijn. Filmpje:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      Blijft een vette bak dit, hier samen geschoten met de Burning gears van Royal:

      Comment


        Hierbij mijn film.

        Vuurwerk is een obsessie

        Comment


          Advies verkoop 2013/2014 €19,95

          Comment


            We gaan weer terug naar vroegere tijden met deze prijzen van Wolff!!

            Comment


              En vroegere kwaliteit, want wat wás deze goed gisteravond! Knalde vele andere producten er zo uit.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Helemaal mee eens en ook dit jaar heb ik van hem genoten maar als de prijs dit jaar wederom zoveel zal stijgen zal ik hem na een aantal jaren te hebben gehad toch links laten liggen.
                De prijs is zelfs 6,00 gedaald en nu heeft deze fantasche cake die samen met de Ceasar mijn paradepaardjes bij Wolf zijn weer de adviesprijs uit 2007. Dat beloofd misschien ook veel voor de andere oudere dynasty toppers
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Dit maakt het erg vervelend, want zo zet Wolff zichzelf weer op mijn potentiele wenslijst. Het is toch wel een luxeprobleem om dan te denken: "f*ck!".

                  Stars over Paris altijd geweldig gevonden. Ik wacht wel de demofilms af. Kom maar op met dat filmpje!

                  Comment


                    De Stars over Pais heeft me gisteren in positieve zin verbaasd. Niet alleen is de prijs omlaag gegaan, ook is de uitwerking echt vet geworden. Grote boeketten, leuk tempo, verschillende shapes, vond t echt weer een topcake voor een prima prijs!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Met deze prijs kan je hem eigenlijk niet meer laten staan. Top cake. presteerde gisteren heel goed, net als die andere gouwe ouwe Concerto Rosso waar ook weer een eurootje van af is.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        Ik vond deze op demo gisteren ook weer super! Wolff is dit jaar weer goed bezig, naar een minder jaar gaan ze weer knallen! Geen enkele prijsstijging, enkel dalingen en nieuwe prijskwaliteit toppers.

                        Over deze cake: mooi tempo, leuke shapes en flinke boeketten en een goede burst.
                        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                          Ik vond deze op demo gisteren ook weer super! Wolff is dit jaar weer goed bezig, naar een minder jaar gaan ze weer knallen! Geen enkele prijsstijging, enkel dalingen en nieuwe prijskwaliteit toppers.

                          Over deze cake: mooi tempo, leuke shapes en flinke boeketten en een goede burst.
                          deze mening deel ik niet met je. Alle boxen waren te duur, en deden onder vergeleken met de concurrentie. daarnaast waren klassiekers wel scherper in de markt gezet. maar voor mijn gevoel knalde silversalute minder hard. kon natuurlijk ook door het weer komen.

                          maar even weer on topic: stars over paris was dit jaar weer een topper

                          Comment


                            Inderdaad soms doen oude producten je toch weer verbazen.....de drie shots witte blinkers zijn nu bijna fenomenaal. Samen met de prijsdaling is het heel erg moeilijk om deze topper nu te laten staan idd.

                            Comment


                              Zoals vele anderen het voor mij zeiden, door de prijs en de effecten zeker een top-cake. Ik denk dat Wolff er goed aan heeft gedaan zo'n stabiel en populair product in prijs te verlagen. Hij ging de afgelopen jaren richting het randje maar nu is het weer een topper gezien de prijs/kwaliteit verhouding.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment


                                film van afgelopen demo toegevoegd aan de startpost:



                                tevens de prijs aangepast

                                Comment

                                Working...
                                X