Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze dit jaar voor het eerst geprobeerd. Presteerde voor de prijs (4,50 pp) zeer goed! Mooie knallen en de boeketten waren ook goed te doen. Prijstoppertje!

    Comment


      Blijven leuk deze, leuke cakes voor een mooie prijs.

      Comment


        De klassieker. Welke liefhebber is er niet groot geworden met de heavy 3 potjes van Wolff... Door de prijs toendertijd een heel goed assortimentje om 3 potjes te kunnen afsteken!
        Ik was erg benieuwd naar de nieuwe assortimenten van Wolff van dit jaar, de Wicked en de Lunatic. Ik denk dat deze potjes vergelijkbaar zouden kunnen zijn met de Heavy 3, ik krijg er in ieder geval het zelfde gevoel bij

        Comment


          Ook hier weer een leuke kick Pim, dit waren inderdaad hele gave potjes. Erg goed te betalen en voor het geld waren ze gewoon goed. Je had ook nog de Heavy 5, beide verschillende keren in de collectie gehad.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            die heb ik dan wel een keer gehad voor dat geld xd goed setje
            ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

            Comment


              Het was even zoeken, maar in 2010 hebben we eens 34 x deze cakes geschoten:

              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Dit filmpje kan ik me nog goed herinneren! Heerlijk om weer terug te zien. Inderdaad denk dat iedereen hier wel ervaring mee heeft.

                Comment


                  Wie is hier inderdaad niet mee groot geworden en door het filmpje was dit 1 van mijn eerste cake die in meervoud de lucht in ging.


                  Oude foto:
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0079.jpg
Vertoningen:1
Grootte:371,4 KB
ID:	1582551

                  Comment

                  Working...
                  X