Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ruben fransen Bekijk bericht
    Weet iemand al of ze dit jaar weer duurder zijn geworden?
    Bij Vuurwerkland-Steenbergen 19,95. Schappelijke prijs toch . Weet wat jij hebt betaald vorig jaar.

    Comment


      @Maiko
      19,95 lijkt mij nogal duur voor Heavy-3 :(
      Daar kocht ik vorig een Heavy-4 voor ;)
      Ligt aan de dealer denk ik dan...
      __________________________________________
      Wel mooie effecten voor een potje van 5 euries!
      Enorm goed door te lonten ;) en dat doe je dan ook met plezier (tenminste ik wel)
      Hopelijk dat ze dit jaar ook nog goedkoop zijn! Anders stap ik over naar Royal-Fireworks ;), die heeft ook wel aardige potjes die hier in de buurt komen! (voor ongeveer dezelfde prijs dan wel te spreken)
      Aanrader!!

      Comment


        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        en dan hier een meest recent filmpje .

        weet iemand hoe zwaar deze cakes zijn ?
        want als ik naar die burst knallen luister schat ik ze op 160 gram per potje .
        is dat ook zo ?

        oja voor ik het vergeet dit filmpje is niet van mijn
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
          movie

          en dan hier een meest recent filmpje .

          weet iemand hoe zwaar deze cakes zijn ?
          want als ik naar die burst knallen luister schat ik ze op 160 gram per potje .
          is dat ook zo ?

          oja voor ik het vergeet dit filmpje is niet van mijn
          volgens mij is het rond de 100gram per pot. in ieder geval niet meer
          de super 4 van dynasty heeft 160 gram per pot

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
            volgens mij is het rond de 100gram per pot. in ieder geval niet meer
            de super 4 van dynasty heeft 160 gram per pot
            dus dit zijn de zelfde potje als in het heavy 5 pakket
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              Heavy 3/4/5 en Top 3/5 lights van Universe allemaal hetzelfde idd volgens mij.
              Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

              Comment


                ik ga met 11 van zulke potjes een w-shape project maken wordt egt mooi
                want deze potjes gaan lekker snel.

                Comment


                  had hier vorig jaar 2 pakjes van en vond ze echt geweldig goed voor dat geld. erg leuk voor van te voren. neem er dit jaar 3 pakjes van vind ze niet duur hier namenlijk maar 15euro. laatst nog gezien op de demo van Mantel-tweewielers en heb ze toen ook gefilmd:
                  (weet alleen niet hoe de potten heten op volgorde)
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    Deze potjes komen niet meer in ons collectie... man man man we staken er 10 tegelijk af en vallen er maar liefst 3 omver!!

                    Comment


                      nou bij mij volgend jaar er gewoon weer bij deze potjes ik zet ze ook altijd vast.

                      Comment


                        Deze potjes vielen me echt heel erg mee. Voor iedereen met een beperkt budget is dit echt ideaal spul. Best nog mooie effecten, voor zo'n lichte potjes. Vastzetten kan inderdaad geen kwaad omdat ze zo klein zijn. Al heb ik er drie afgeschoten gisteravond (los, want mijn klem was al kapot gereden door een auto) en er viel geen enkele om.

                        Comment


                          Geweldige potjes. In verhouding met de prijs zijn de bursts echt hard, en de effecten zijn erg netjes. Valt me vooral op dat de kleuren niet goed naar voren komen in de diverse filmpjes. Vond ze in het echt stukken mooier.

                          De instabiliteit klopt wel. De eerste pot die ik afstak kwam in zijn geheel los van de grond bij een aantal schoten. Daarna allemaal vastgezet tussen een aantal bakstenen. Kleine moeite, maar is een stuk veiliger. Had een klein projectje gemaakt met 3 potjes en 1 defender van full loaded. Lekkere chaos!

                          Comment


                            Ik heb deze potjes doorgelont in W-vorm.
                            Eerst de midelste alleen, met visco vertraagd over naar quickmatch zodat de 2 buitenste tegelijk gingen.
                            Filmpje volgt nog.

                            Comment


                              Ik heb nogal pech gehad met 1 potje, die plofte gewoon op de grond uit elkaar?!
                              Geen filmpje van, wel deze:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                Dit jaar viel er bij ons een om! Dat leverde een behoorlijk gevaarlijke situatie op, maar alles ging goed gelukkig. Verder blijven het gewoon hele mooie potten voor een lage prijs. Dit jaar was de derde keer dat ze in de collectie zaten.

                                Comment

                                Working...
                                X