Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hysteria

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
    Zeker! Vooral cake 2 en 3 kwamen goed uit de verf. Voor 99 euro een prima 30mm doos!
    Moet video’s nog ff uitzoeken.
    Exact ook mijn ervaring. Na de indrukwekkende Full Assault leek cake 1 wat tegen te vallen, maar cake 2 en 3 waren echt prima. Sommige boeketten waren echt perfect rond.

    Comment


      #47
      Ook deze met je jaarwisseling afgeschoten.

      Prima compound welke vaak wel met "korting" te verkrijgen is. Goede burst en lekker volle boeketten.

      Filmpje;

      Comment


        #48
        Deze was mij niet doorgelont, dus stond lekker te verpieteren in de regen. Uiteindelijk cake 1 en cake 2 geschoten, had er iets meer van verwacht. Maar was zeker niet slecht.

        Comment


          #49
          Dit was echt een dikke prima en voor een leuke prijs zou ik die zo weer meepakken.
          Het mooiste werk is vuurwerk!

          Comment


            #50
            Hele dikke cake, voor een mooie prijs neem ik hem komend jaar weer en dan hopen op wat minder wind dat de effecten wat lekkerder uitkomen.

            Comment


              #51
              Dikke bak was dit echt een aanrader .

              Comment


                #52
                Deze compound komt uit een andere fabriek dan waar het grootste deel van de Wolff (en China Red) compounds vandaan komen en dat merk je. De kleuren en effecten zijn anders, ze lijken wat feller maar de burst is ook wat minder. Kan ook komen doordat deze kooiloos is. Hierdoor leek deze wat meer last te hebben van de harde wind. Volgens mij is het echt een prachtbox met minder wind. Wij schoten hem per twee.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door elletje_ Bekijk bericht
                  Deze was mij niet doorgelont
                  Een compound die niet was doorgelont ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Een compound die niet was doorgelont ?
                    Ja zeker dat kan het blijft mensen werk een compound is eigenlijk een cakebox al door verbonden in de fabriek. Ook bij dit proces gaat wel eens wat mis net zoals bij het zelf door lonten!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                      Ja zeker dat kan het blijft mensen werk een compound is eigenlijk een cakebox al door verbonden in de fabriek. Ook bij dit proces gaat wel eens wat mis net zoals bij het zelf door lonten!

                      Daar heb je gelijk in, raar dat ik er eigenlijk nooit bij heb stil gestaan om het te doen. Waarschijnlijk omdat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #56
                        Deze kon mij niet boeien. Heb deze gehad, maar de effecten waren niet mooi rond, en vond het geen bijzonder item.

                        Comment


                          #57
                          Ja, stopte na de 1e cake. tijdje later kregen we de 2e cake nog aan de praat, die liep weer niet door naar de 3e. Die kregen we door de regen niet meer aan. Helaas. Had het moeten checken maar dit was de 1e keer dat dit gebeurde.
                          Jammer genoeg regende het, anders is het minder vervelend.

                          Comment


                            #58
                            Deze maar een jaartje weggezet. Durfde het niet aan met de wind, wetende dat ie kooiloos geleverd wordt. Geen slechte keuze geweest zo te zien. Volgend jaar kurkdroog en bij beter weer maar eens proberen

                            Comment

                            Working...
                            X