Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super Shock

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Super Shock

    Super Shock, nieuw vuurwerk!
    Een Shock in Vuurwerkland! Naast de Giant Shock en de Multishock presenteren wij dit jaar een derde soort shock: de Super Shock. 3 grote enkelschots mortieren met elk een spectaculair effect, samen verpakt in een doos.

    LET OP!!!! Veel dealers hebben aangeven dit jaar met een combinatie van alle soorten shocks een speciale aanbieding te willen maken! Wordt vervolgd……

    Artikelnummer: 772
    Soort: 3 x enkelschots mortier
    Collectie: Overig vuurwerk
    Aantal schots: 3 x single shot
    Effecten en kleuren:
    Super Shock 1: Tail, palm, crackling, rood, goud
    Super Shock 2: Glitter, tail, palm, zilver, rood
    Super Shock 3: Tail, star, palm, groen, goud, zilver
    Verkoopadviesprijs: € 8,50 per pak van 3


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Brave&Wichers voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 4 August 2011, 15:46.

    #2
    Ik had ze op de demo van B&W te Lelystad al gespot.

    Nog even een foto, links ligt een pakje gewone shocks....


    Keurig prijs zou ik zeggen en als dealers een actie gaan doen met alle shocks, kan het alleen maar beter worden .

    Comment


      #3
      kaliber?

      1,2" of toch al 1,5"?
      Ben best wel benieuwd naar het effect, aangezien de omschrijving niet erg vaak klopt bij B&W. Blijft een verrassing dus...

      Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
      Ik had ze op de demo van B&W te Lelystad al gespot.

      Nog even een foto, links ligt een pakje gewone shocks....
      image


      Keurig prijs zou ik zeggen en als dealers een actie gaan doen met alle shocks, kan het alleen maar beter worden .

      Comment


        #4
        Qua formaat leken ze erg op de Green Dahlia diameter én hoogte kwamen overeen....
        Dus 1,5". Zou ook maar zo een omlabeling van de GD kunnen zijn....

        Comment


          #5
          Dit ziet er goed uit, we moesten helaas afscheid nemen van de Green Dahlia maar er komt al wat leuks voor in de plaats. 7,95 voor 3 stuks is aardig goedkoop als het een 1,5 inch is. Nice Job

          Comment


            #6
            Dit klinkt zeer interessant, mijn dealer verkoopt zowel de Shock als de Multishock, dus hopelijk deze ook

            Comment


              #7
              klingt goed voor die prijs dit lijkt me zeker leuk om ze eens te proberen voor die prijs
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Ik vind ze er zeer goed uit zien, de normale shock, de super shock, en de multi shock
                groot groter groots maja ik ben benieuwd, aan de effecten te zien beloofd het wat

                Comment


                  #9
                  Ben toch best wel benieuwd hiernaar. Zou hiervan nog een filmpje komen, of is het een te klein product daarvoor? (voor demo's, productfilmpje uit china e.d.)

                  Ik ben ook redelijk nieuwsgierig naar die actie die veel dealers zullen gaan houden (en of mijn dealer, vwl hoogkerk, ook meedoet aan de acties).
                  Laatst aangepast door PalmPistil; 10 November 2009, 21:54.

                  Comment


                    #10
                    Klopt, hier te vinden;


                    Voor die 8 euri in mijn ogen toch fraaie dingen, afgaande op de film, ben benieuwd hoe ze in werkelijkheid zijn.

                    Comment


                      #11
                      Afgaande op het filmpje moet ik zeggen dat ze zeer goed overkomen.
                      Zekers ff scoren voor die 8 Euro

                      Comment


                        #12
                        Effect is vrij snel weg opzich maar voor 8 euro per 3 stuks zijn het hele nette dingen zo op film te zien. Ik pak er hier ook zeker een aantal van mee om te proberen.

                        Comment


                          #13
                          Dit wordt doorlonten Effecten zijn lekker groot... hij knalt ook niet zo heel hoog heb ik het idee waardoor de burst ook lekker hard is. Voor 7,95 is dit een dikke aanrader.

                          Comment


                            #14
                            Wil ze nog wel eerst live meemaken maar vanaf de film komt ie zeker goed over.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht

                              LET OP!!!! Veel dealers hebben aangeven dit jaar met een combinatie van alle soorten shocks een speciale aanbieding te willen maken! Wordt vervolgd……
                              dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.[/B][/COLOR]

                              Wij danken Brave&Wichers voor deze informatie.
                              Dat klopt inderdaad. Macet Vuurwerk verkoopt de Shock de Super Shock en de Multishock als 1 pakket voor 22,50

                              bron: http://www.macet.nl/vuurwerk/product...b4cf67d812dd5b

                              Comment

                              Working...
                              X