Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland 4 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkland 4 [Ass.]

    Artikelnummer: 654
    Artikelnaam: Vuurwerkland 4
    Richtprijs: €139,-


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Brave & Wichers voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 4 August 2011, 15:44.

    #2
    even een kleine opmerking over dit paket
    die pijlen zaten er vorig niet bij verder ben ik heel tevreden over dit
    paket zitten leuke potjes in.
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
      even een kleine opmerking over dit paket
      die pijlen zaten er vorig niet bij verder ben ik heel tevreden over dit
      paket zitten leuke potjes in.
      Beste,

      Hier moet je zeker een opmerking over maken bij je dealer, want de pijlen horen er gewoon in te zitten.

      Bij ons in Steenbergen zaten ze er wel in aangezien ik zelf een pakket heb opgestookt.

      Groeten,
      FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

      Comment


        #4
        Pijlen zaten er wel bij.

        Had dit pakket ook maar dan de Kings Collection versie, soort omgelabelde versie van Hollandivani.

        Comment


          #5
          Inhoud: 4x 12-schots cake, 1x 28 schots cake, 1x 27 schots cake, 1x 22 schots cake en 3 fantastische pijlen

          Bron: www.vuurwerkcentrale.nl

          Ik denk dat ik dit pakket wil gaan kopen, maar heeft iemand misschien ervaring/filmpjes?

          Comment


            #6
            Ik heb er ervaring mee. Heb een paar potten die ik over had gestookt deze jaarwisseling. Als je kwaliteit boven kwantiteit stelt moet je deze zeker kopen! De pijlen zijn een beetje standaard pijlen maar toch wel goed. De 20+ schots potten duren lang en zijn mooi! Toch wel snel tempo en mooie peonys. De 12-schots blokken leken wel illigaal. Wat een effecten kwamen daaruit zeg!! 1tje weet ik nog, daar kwamen om de beurt een peony en zilveren palm uit. Prachtig pakket als je niet veel voor weinig maar mooi voor veel wilt! Absolute aanrader!
            Vuurwerk is een passie!

            Comment


              #7
              Heb dit pakket 2 jaar terug gewonnen en moet zeggen dat ik erg tevreden was over dit pakket. Had ook de Big Box van lidu en ze deden zeker niet voor elkaar onder!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Heb dit pakket ook gehad, heb er ook nog mooie foto's van, zal ze van de week posten(heb nu niet de ext. HD aangesloten). Het is inderdaad een erg mooi pakket, vooral de 20+ schots potten hebben bijzonder leuke multi-color peony's die in rap tempo achter elkaar komen. Deze potten zijn volgens mij niet max. gevuld, gezien de dikte en hoogte van de tubes. Volgens mij zijn het gewoon 200-grammers. De 12 schots potten zijn wel max. gevuld, tenminste die standaard maat hebben ze. De effecten zijn inderdaad wat groter, maar zoveel beter dan de 20+ schots potten vond ik ze toen niet. Effecten zijn allemaal goed vol, door de goede burst. Pijlen zijn wat minder, net zoals de prijs. Voor een 110-120 euro was dit pakket al veel interessanter geweest.

                Adviesverkoop 2009-2010: 149 euro!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
                  Heb dit pakket ook gehad, heb er ook nog mooie foto's van, zal ze van de week posten(heb nu niet de ext. HD aangesloten).
                  Beloftes zijn er om waar te maken, dus:

                  Battle Time(27 schots):


                  High Rollers(28 schots):


                  Zenzetion(21 schots):


                  Dan zitten er 4 12-schots potten in, allemaal zelfde formaat:


                  Overzicht van voren(kan je goed de grootte vergelijken):


                  En van boven:
                  Laatst aangepast door Blitzzz; 11 November 2009, 21:26.

                  Comment


                    #10
                    Hier nog een foto van de Kings Collection omlabeling.

                    Comment


                      #11
                      Pakket van degelijke kwaliteit.

                      Dit pakket bevatte 2 x de High Roller maar ze verschillen iets, de Metroplex stopte na 2 schoten. Als laatst 1 van de 3 pijlen van het pakket.
                      Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                      Comment


                        #12
                        leuk pakket aleen wel een overdosis crackling
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          #13
                          Is idd een mooie pakket ja alleen merk wel dat er in elke pot wel crackling in zit..
                          Misschien dat ik hem dit jaar ook neemt alleen moet nog ff bekijken wat de nieuwe pijst is eind van het jaar

                          Comment


                            #14
                            nieuwe prijs is 159,- bij vuurwerkland

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
                              Inhoud: 4x 12-schots cake, 1x 28 schots cake, 1x 27 schots cake, 1x 22 schots cake en 3 fantastische pijlen

                              Bron: www.vuurwerkcentrale.nl

                              Ik denk dat ik dit pakket wil gaan kopen, maar heeft iemand misschien ervaring/filmpjes?
                              prijs iets te hoog verders een mooi pakket met goede cakes

                              Comment

                              Working...
                              X