Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blow Out

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blow Out

    Artikelnummer: 3868
    Artikelnaam: Blow Out
    Netto Kruitgewicht: 56 gram
    Aantal Schoten: 14 schots
    Effectomschrijving: Hevig zoemende vuurwespen schieten uit een brandend nest…. Liefhebberzzzzz opgepast!
    Tijdsduur: 22 seconden
    Stijghoogte: info volgt
    Kartoninhoud: 18/1
    Richtprijs: 11,95
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl





    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
    bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 5 October 2015, 00:01.

    #2
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #3
      Klinkt als een verdomd goede hummercake voor een leuke prijs!
      Kicke ding, deze ga ik sowieso halen!

      Comment


        #4
        ff onthouden deze

        Comment


          #5
          Kicken! Werd tijd weer eens z'n cake.
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #6
            De hummers werken ook allemaal, dat zie je niet vaak, meestal faalt drie kwart van de hummers. Hopelijk zien we op de demo's in december ook een 100% score! Dan heb ik dit jaar ook een hummer bak in ons showtje.

            Comment


              #7
              Prima cake voor die centen. Staat op mijn verlanglijstje. Maar is het nu 56 gram of zoals op de pot staat 266 gram.

              Comment


                #8
                Yes Hummers! Zal wel 56 gram zijn overigens.... 266 is wat veel voor dit effect.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                  Yes Hummers! Zal wel 56 gram zijn overigens.... 266 is wat veel voor dit effect.
                  maar voor 56gr met een dergelijk aantal schoten is het weer veels te weinig voor een goede hummer plus mine. Monsternight is met evenveel aantal schoten 130 gram. Ik weet niet hoe dik de mine is, maar dan lijkt me 56 gram sowieso uitgesloten.

                  Comment


                    #10
                    Het ontvangen document toont de info in de startpost, maar de foto toont andere info.
                    Wij gaan het even na!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Luuk22 Bekijk bericht
                      maar voor 56gr met een dergelijk aantal schoten is het weer veels te weinig voor een goede hummer plus mine. Monsternight is met evenveel aantal schoten 130 gram. Ik weet niet hoe dik de mine is, maar dan lijkt me 56 gram sowieso uitgesloten.
                      De mine is niet heel dik.
                      Ter vergelijk, de wasp heeft 25 schoten en heeft 90 gram.

                      De hummer spirit vitali van Broekhoff heeft 100 schoten en is in ieder geval max. 500 gram.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                        De mine is niet heel dik.
                        Ter vergelijk, de wasp heeft 25 schoten en heeft 90 gram.

                        De hummer spirit vitali van Broekhoff heeft 100 schoten en is in ieder geval max. 500 gram.
                        Heb je hem al live gezien dan? ;)

                        In geval van hummer spirit is het dus 5 gram per shot (wasp is dus 3.6 gram voor een kleine hummer). Bij deze cake met 56 gram zou het dan 4 gram voor de hummer en mine zijn. Lijkt me niet echt mogelijk voor een goede hummer plus (kleine) mine.

                        Comment


                          #13
                          Erg goede hummers maar vraag me wel af hoe deze cake hoort te schieten. Is het nu at once, per tube of per 7 ofzo?
                          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                          Comment


                            #14
                            Op de demo kwam ie zeker niet goed over qua tempo, dat was wel jammer ja. Effect is leuk, tempo zoals in productfilm van Wolff is ook prima daarbij en dat maakt hem gewoon tot een leuke cake. Ik wil hem hebben, vinden mensen echt leuk in de straat.

                            Comment


                              #15
                              De Hummer klinkt erg luid, een maybe

                              Comment

                              Working...
                              X