Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FC Utrecht Vuurwerkpakket

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    FC Utrecht Vuurwerkpakket


    Omschrijving:
    Uniek in Nederland. Het FC Utrecht vuurwerkpakket. Dit vuurwerkpakket is speciaal ontworpen voor de Utrecht liefhebbers. Met 4 grote multi-shot cakes, 4 fonteinen en 4 gillende vuurpijlen laat je de FC Utrecht spirit tot leven komen op oud en nieuw.
    Per 1
    5,00 kilogram
    Richtprijs:49.50 (Tuincentrum De Minstroom)

    #2
    Is die van Universe colectie ?
    Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door smooky Bekijk bericht
      image

      Omschrijving:
      Uniek in Nederland. Het FC Utrecht vuurwerkpakket. Dit vuurwerkpakket is speciaal ontworpen voor de Utrecht liefhebbers. Met 4 grote multi-shot cakes, 4 fonteinen en 4 gillende vuurpijlen laat je de FC Utrecht spirit tot leven komen op oud en nieuw.
      Per 1
      5,00 kilogram
      Richtprijs:49.50 (Tuincentrum De Minstroom)
      Is dit pakket niet van Lesli?
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        dit pakket is in samenwerking met Wolff tot stand gekomen.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door @znpyro Bekijk bericht
          dit pakket is in samenwerking met Wolff tot stand gekomen.
          Dit klopt, Lesli heef wel diverse pakketten van voetbalclubs maar niet van FC Utrecht.
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #6
            Dit pakket is uiteraard van de universe colectie(wolff). Teminste zo staat die aangegeven op de site van de minstroom.Zodra de webwinkel open gaat bestellen me pa en ik ieder zon pakket Ik verwacht er zelf niet zo heel veel van maar het gaat mij gewoon om het uiterlijk.

            Comment


              #7
              Voor de liefhebbers https://www.groupon.nl/payment?dotdId=2117068

              €19.- voor dit fc utrecht pakket bij Tuincentrum de Minstroom in Utrecht. Wel jammer dat ik nergens een filmpje kan vinden.

              Comment


                #8
                Verspil je geld niet aan deze paketten ze kosten hier 8 euro

                Comment


                  #9
                  Dit is leuk voor een Die-Hard Utrecht Fan misschien. Voor €19,00 met een groupon (Da's zeker niet duur) zou je het kunnen overwegen

                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment

                  Working...
                  X