Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Real Deal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Real Deal

    Artikelnummer: 7155
    Artikelnaam: Real Deal
    Netto Kruitgewicht: 1641,4 gram
    Aantal Schoten: 4 x 25 schots
    Effectomschrijving: Op zoek naar het echte werk? Mixed double break willows, mega witte blink boeketten afgewisseld met helder rood. Blauw/rode dragon-eggs en een lekkere goud finale cake die er door heen ramt! Maar liefst 100 shoten, verdeeld over 4 cakes.
    Tijdsduur: 90 seconden
    Stijghoogte: info volgt
    Kartoninhoud: 1/4
    Richtprijs voorverkoop: € 95,00
    Richtprijs losse verkoop: € 125,00
    O.a. verkrijgbaar bij: Undergroundvuurwerk.nl








    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
    bronvermelding.
    Laatst aangepast door bassie1978; 23 September 2016, 17:55.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Mooie box maar mij te duur:
      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

      Comment


        #4
        Voor de goudliefhebber zeker wel een aanrader hoor. € 22,50 per cake, met hele goede burst en grote uitwerking is echt niet duur. Persoonlijk vind ik hem ook te veel goud, maar als je daar van houdt is dit een topper.
        De kleuren tussen de cracklingcake vind ik wel erg leuk en ze zijn mooi helder ook.
        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

        Comment


          #5
          Heerlijke box gister...

          Comment


            #6
            Qua prijs/kwaliteit echt een topper deze bak. Grote boeketten, prima burst. Je moet wel echt van goud houden maar het is een prima bak.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
              Heerlijke box gister...
              Prijs vind ik ook prima trouwens by the way...

              Comment


                #8
                Mooie bak! Althans de eerste 3 cakes! Die laatste vind ik er helaas niet zo bij passen! Had toch gewoon een finale cake moeten zijn!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #9
                  Voor de prijs gewoon een prima box met leuke effecten en een goed tempo.



                  Comment


                    #10
                    De tweede cake is volgens mij de Kick the Sky uit dezelfde collectie. Die wilde ik al kopen, dus wellicht toch maar de Real Deal.

                    Comment


                      #11
                      Ja lijkt er inderdaad verdacht veel op, al heeft Kick the Sky wel een finale en cake 2 in deze box niet. Verder lijkt de burst van Kick the Sky wat harder op de film dan deze cake 2, maar dat kan ook aan de instellingen liggen. Ik ga toch voor Kick the Sky

                      Comment


                        #12
                        Het is natuurlijk niet heel duur voor 4 cakes maar vergeet niet dat het netto is. Ik heb voor dit geld liever 1 van de nieuwe 100shots bakken van Lesli.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          #13
                          Qua effecten vind ik het persoonlijk niet heel boeiend, maar zulke kwaliteit voor zo'n prijs is natuurlijk altijd goed.

                          Comment


                            #14
                            Nog meer leden die deze live gezien hebben? Op het filmpje van undergroundvuurwerk.nl kwam deze erg goed over. Gaat deze meer richting exodus of meer richting monster ride qua effectduur en grootte?

                            Zit een beetje te twijfelen tussen deze of de legendary 72 van Royal. Waarbij ik iets meer vertrouwen heb in de samples van Wolff dan in die van Royal.
                            Laatst aangepast door Savendro; 17 November 2015, 20:41.

                            Comment


                              #15
                              Deze idd gezien op undergrounddemo en is ook gewoon een hele mooie box. Grote spreiding en harde burst vond het ook een echte goud bak. Wel anders als de Exodus qua effecten maar gewoon een uitstekende bak...

                              Comment

                              Working...
                              X