Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air Strike

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Air Strike

    Nou, hier ben ik dan weer nogmaals met een topic over een nog onbekend product: de Air Strike.

    Ik weer er ook niet veel over te vertellen. Het product telt maarliefst 64 schoten. Het is een cake met een zware vulling, de prijs van deze cake is 32,50 bij Hollandivani te Beverwijk.

    Hier nog een foto van hoe ik hem tegenkwam:


    Misschien heeft iemand hier meer informatie over?


    Met vriendelijke groeten,
    Di Resta

    #2
    De Air Strike was dit jaar ook te koop bij Vuurwerkland Almere, voor een prijs van 36 euro. Hij stond voorop bij de voordeelbonnen actie. Van 60 euro voor 36 euro.

    Comment


      #3
      volgens mij is dit potje niet zo legaal hoor, als je kijkt hoe groot die tubes zijn en hoeveel shots hij heeft. Kan het fout hebben, maar Star collection heeft toch ook in het buitenland producten?
      Het leven is een feest!

      Comment


        #4
        Hij is 100% zeker legaal. Hij werd hier verkocht in Beverwijk. Ookal heet het daar de Zwarte Markt, deze is zeker weten legaal.

        Comment


          #5
          Het zou kunnen dat ze deze ook eerst ontwikkelt hebben voor Star, maar dat ze hem later toch maar maar bij X-treme hebben ingedeeld. Aangezien daar een vergelijkbare pot zit met ook 64 schoten. Deze heet Xtreme Machine en zit in het vernieuwde Cakebox 4 assortiment.

          Comment


            #6
            extrem star en al die anderen zijn voor meer dan de helf allemaal omlabeling
            Gerwin

            Comment


              #7
              Da's gek, ik zie nu dat voor 2010/2011 de Air Strike 'nieuw' in het assortiment staat! Inderdaad 64 shots, 500 gr. maar hij lijkt qua vorm niet op de X-treme Machine. Weet iemand hier meer over? Zouden ze gewoon een nieuwe cake een oude naam gegeven hebben?

              Comment


                #8
                ik heb deze 3 jaar geleden gekocht bij vuurwerkland en het was echt een mooie cake
                ik wou hem het jaar daar op weer halen maar nergens meer te koop

                Comment


                  #9


                  Artikel nummer: 462H
                  Naam: Air Strike
                  Aantal schoten: 64
                  Omschrijving: Één en al actie! 500 grams super cake met 64 blinking sterren in de kleuren rood, groen, zilver en paars met extra harde bursts.
                  Prijs: €49,95
                  Kruitgewicht: 500 gram

                  Filmpje, met dank aan AFCAjax
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Worden er wel twee geschoten.
                  Laatst aangepast door Pyroguy; 21 November 2010, 16:14.

                  Comment


                    #10
                    Zijn er ook filmpjes van dit blokje ben wel benieuwd naar deze cake

                    Comment

                    Working...
                    X