Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Divine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Divine

    Beste leden,

    Een paar dagen geleden zag ik bij mijn plaatselijke Brave en Wichers verkooppunt (Hollandivani te Beverwijk) de Divine uit het assortiment van Star. Het moet wel een 500 grammer zijn aan de afmetingen te zien. Deze cake telt maarliefs 38 schoten. De verkoopprijs was €37,50.

    Over de effecten kan ik niet veel zeggen. Ik heb hem niet mee kunnen maken. Ik heb hem wel een buurt verder zien staan dus heb er maar een foto van gemaakt.



    Misschien kunnen jullie mij helpen. Is deze cake het geld waard? Wat zijn de effecten? Hoe is het tempo?

    We hebben in ieder geval een jaar om het uit te zoeken!

    Met vriendelijke groeten,
    Di Resta

    #2
    voor zover ik weet is de Divine gelijk aan Madness. De eerste naam was Divine, maar nog voordat die vorig jaar in de verkoop ging is de naam verandert naar Madness. Madness is in mijn ogen een veel betere naam.

    Comment


      #3
      Dat zou inderdaad nog wel eens waar kunnen zijn. Ik heb voor bevestiging een mail gestuurd naar Brave en Wichers misschien dat zij die kunnen bevestigen. Er zit een grote logica in. Bedankt.

      Comment


        #4
        Ik had nog even gekeken waar ik het vandaan had en ik heb het gevonden. Het was een topic op AVP over de demo in Wapenveld van B&W. Mattenfreak had daar wat foto's gepost met onder andere een foto met de Divine erop. Eronder staat:"De Divine is de Madness, maar deze dummy was geleverd met een verkeerd label."

        Topic op AVP: http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=1782

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
          Ik had nog even gekeken waar ik het vandaan had en ik heb het gevonden. Het was een topic op AVP over de demo in Wapenveld van B&W. Mattenfreak had daar wat foto's gepost met onder andere een foto met de Divine erop. Eronder staat:"De Divine is de Madness, maar deze dummy was geleverd met een verkeerd label."

          Topic op AVP: http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=1782
          Klopt, goed opgemerkt, hier hebben we het topic uiteraard ook staan;


          Comment

          Working...
          X