Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereld Pijlen [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wereld Pijlen [Vuurpijl Ass.]



    Artikelnummer: onbekend
    Artikelnaam: Wereld pijlen
    Bruto Gewicht: .onbekend gr.
    Netto Kruitgewicht: 21 gr per stuk.
    Effectomschrijving:
    2 Multicolor
    2 Crackling star
    2 Purple star
    2 Silver Peony
    2 Gold star & red fish

    Richtprijs: €27,50 euro
    Verpakkingseenheid: onbekend
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 4 February 2008, 21:53.

    #2
    Oogstrelende pijlen, om te zien dan. Effecten kan ik niet veel over zeggen.
    Toch zou ik dan voor de fascinating rockets(?) kiezen.
    Zien er iets goedkoper uit maar zijn dat ook. 17.50 voor 8 pijlen, 30 gram.

    Comment


      #3
      Voor deze pijlen moest ik zelf €17,50 neerleggen vond het wel leuke pijlen sommige met nog een aardig groot effect..

      Maar €27,50 tsja je moet een liefhebber dan zijn haha
      Laatst aangepast door kruitsnuiver; 4 February 2008, 21:53.

      Comment


        #4
        Heb deze een jaar of 3 geleden in mijn collectie gehad en ben er zeer goed over te spreken. De effecten zijn prima, goed formaat en vooral de gouden willow is erg mooi. Daarbij is het in vergelijking met andere pijlen ook kwalitatief gewoon beter, althans, zo komt het op mij over.

        Wat de prijs betreft, mag wat minder, maar mocht je goede pijlen willen, dan zijn deze zeker aan te raden.
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 30 July 2007, 23:55.

        Comment


          #5
          Aha dat is goed nieuws Mattenfreak. Deze pijlen kosten hier (zoals alle Star en Lidu producten denk ik) net iets goedkoper als bij jou, namelijk 20 euro voor deze 10 pijlen. Voor die prijs vind ik hem nog wel te doen! Ik ga hem zeker proberen dit jaar.

          Comment


            #6
            Tsja, het is volgens mij een crown situatie, je betaalt voor het uiterlijk. Maar ingaande op de reactie van Mike is het denk ik wel iets voor de liefhebber, net zoiets als purple rain van dynasty.....
            Vuurwerk is een passie!

            Comment


              #7
              Ahhh maar het is niet echt het uiterlijk waar je voor betaald hoor want ik vind ze er niet echt uitschieten. Als ze dat hadden gedaan zaten ze wel in een gouden koker ofzo. Ik zit te twijfelen of ik deze ga halen, of Ninja III, of Sumo pijlen.. Of gewoon allemaal.

              Comment


                #8
                toen ik dit pakket 3 jaar geleden had, vond ik die 27,50 zonde van me geld voor deze matige uitwerking wat er uit kwam. ik zou ze dus afraden.
                we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

                Comment


                  #9
                  Deze pijlenpakket heb ik voor dit jaar voor 20 euro bij de Zwarte Markt. Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen van deze pijlen.

                  Comment


                    #10
                    Ik heb dit pijlenpakket (o.a.) meegekregen omdat ik een prijsvraag gewonnen had
                    Ze kwamen als ik me niet vergis uit 2007, maar deden het nog prima!
                    Hier mijn filmpje:

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Jwtjuh
                    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                    Comment

                    Working...
                    X