Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bwa 5

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Beste vuurwerk liefhebbers ik probeer ook een eerlijk te zijn.
    Ik kan of je het wil geloven of niet de aanleiding geweest zijn dat ze dus nu ook in almelo leveren.
    Voorheen werd er in wierden gelverd maar daarna niet meer ik heb gebeld met de bedrijf zelf.
    En kenbaar gemaakt dat er wel vraag is naar lidu enz maar goed dus vorig jaar is rijksen dieren winkel het gaan verkopen.
    Ik heb ook de pakket besteld en ook andere potten maar nee ik vond het ook jammer van mijn geld had er veel meer van verwacht.
    En 90E is niet veel geld maar ook niet weinig ik bestel erg veel en bij meerder verkoop punten en weet echt wat wel en niet waar voor je wgeld is.
    En deze pakket komt er niet meer tevens wel vermelden van 200Gr maar ook een min punt.
    En dan de crossette ook 3 potten gekocht en speciaal voor de spinners geen enkele spinner heb de eerste zelfs terug gebracht en kreeg een nieuw het was dus erg jammer.
    En de reden dat ik de andere twee wel heb gehouden rijksen die het verkoopt kan er ook niets aandoen.
    Dus hoop ik echt dat het deze jaar anders word en de efecten wel kloppen.

    Comment


      #17
      Euh, afsar... misschien een beetje offtopic, maar ik heb echt geen flauw idee wat je nou net allemaal geschreven hebt. Je was dus niet tevreden met dit pakket?

      Comment


        #18
        ik heb dit pakket een paar jaar geleden ook nog gehad. ben hem al een tijdje niet meer tegengekomen maar het staat me nog goed bij dat ik de fonteinen erg lang vond duren. was een beetje verbaasd. de cakes waren niet bijzonder maar wel goed.

        Comment

        Working...
        X