Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian l Bekijk bericht
    Hallo, ik ben nieuw hier.

    Ik heb 1 vraag, ik zit nogal met mijn budget. Waar zou ik beter voor gaan, de Super 3 of de Assorti Ruitcake's.

    Alvast bedankt,


    Ian
    Zijn allebei prima assortimenten, weet alleen niet wat de assorti ruit kost dit jaar...iets van 35 euro ofzo? Dus als je met je budget zit, de assorti ruit cakes zijn prima, nog best grote effecten ook. Alleen zijn de blue spider en de red bull hetzelfde op de kleur na. Ik denk dat je beter voor de ruit cakes kunt gaan en voor het geld wat je dan bespaart een andere leuk potje kunt kopen

    Comment


      #17
      Hier zit net wat meer in dan de ruitcake's wat ook leuke cake's zijn maar deze zijn nog iets beter.
      Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

      Comment


        #18
        Harstikke bedankt voor het snelle anwoord!

        Ik denk toch voor de Ruit potten te gaan, en dan 3 budget potjes erbij koop.

        Ik moet het van m'n eigen geld betalen dus wil ik niet al teveel betalen, wil ook wat geld overhouden voor vuurwerk voor overdag.

        Nogmaals bedankt!

        Comment


          #19
          Of weten jullie een ander pakket van Wolf die ook wel aardig zijn voor een leuke prijs?

          Comment


            #20
            Natuurlijk zou je ook voor de Heavy 3/4/ of 5 kunnen gaan.
            Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door niewap Bekijk bericht
              Natuurlijk zou je ook voor de Heavy 3/4/ of 5 kunnen gaan.
              We zijn nu wel off topic, sorry mods.
              Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

              Comment


                #22
                Ik ben eruit, ik koop de Ruit pakket, en neem er 3 of 4 budget potten bij.

                Dank jullie voor de hulp.

                Comment


                  #23
                  Iemand deze cakes nog gehad het afgelopen jaar? Effecten nog het zelfde of vernieuwd?

                  Comment


                    #24
                    Aanvulling op startpost




                    Artikelnummer: 110
                    Artikelnaam: Super 3
                    Afmeting: 185x100x175 mm
                    Bruto Gewicht: 4750 Gram
                    Netto Kruitgewicht: 195 Gram per Cake
                    Aantal Schoten: 3 x 13 Schoten
                    Effectomschrijving: Echt super! 3 zware cakes met elk 13 schoten. Blauwe palmboom, zilverstaart met crackling wave en grote chrysanthemum boeketten
                    Stijghoogte: 25 Meter
                    Kartoneenheid: 4/3
                    Richtprijs: €55,00


                    Comment

                    Working...
                    X