Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Star Breaker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Star Breaker

    Artikelnummer: 126
    Artikelnaam: Star Breaker
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 210 gram
    Aantal Schoten: 33
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 17,40 euro

    + http://www.youtube.com/watch?v=DAJ7b4WGhyU" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
    http://www.youtube.com/watch?v=DAJ7b4WGhyU"> http://www.youtube.com/watch?v=DAJ7b4WGhyU" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie
    Laatst aangepast door Torrr; 15 December 2011, 11:11.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Ook dit is een cake met lekker veel afwisseling en goede crossettes!

    Comment


      #3
      Klopt ook dit is een topper, op de demo heb ik hem ook beoordeeld met een hoog cijfer!

      Kan hem niet helemaal meer voor me halen, maar voor de prijs is hij gewoon erg goed!
      FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

      Comment


        #4
        Film toegevoegd aan startpost!

        Comment


          #5
          Wat een heerlijke cake, veel verschillende effecten, de crossette zijn ook erg goed, en dan nog die prijs, echt een heel goed product!

          Comment


            #6
            Gaaf ding, veel verschillende en goede (die crossettes!) voor een leuke prijs. *schrijft bij op ellenlange lijst*

            Comment


              #7
              Voor die prijs wil ik hem wel hebben, hij is lekker variërend
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #8
                Hier wordt ik vrolijk van, zoals gezegt lekker wat variatie en afwisseling, fijne crossettes in verwerkt ook nog !

                Kortom, 210 gram 33 shots 17.40 E, ik zeg doen, wordt bij deze bijgeschreven op de lijst.

                Comment


                  #9
                  Lekker ding hoor! Ik zou geen Star-dealer bij mij in de buurt weten, maar dit ding is wel goed te pruimen. Variatie in cakes kan ik mij soms aan ergeren; importeurs zijn er goed in om effecten tot het oneindige toe te mixen in één cake. Vaak met slechte combinaties. Maar deze cake laat zulke gevarieerde effecten zien, dat het duidelijk is wanneer een ander effect begint. Op de één of andere manier passen deze salvo's wél goed bij elkaar, omdat ze zó erg anders zijn.
                  Goede fluiters, uitstekende crossettes, veel kruit voor de prijs Hier kun je je geen buil aan vallen.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    dit is een leuke cake voor vrij weinig geld
                    voor die schoten in het begin maakt deze cake vrij bijzonder
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Filmpje van Vuurwerkland.
                      Blijkbaar hebben ze de volgorde wat omgegooid. de schoten in het begin zitten hier ergens achteraan, hij begint met fluiters. De crossettes komen in dit filmpje ook niet helemaal goed uit de verf. Ik zal 'm moeten aanschaffen om het goed te kunnen zien.
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Iemand een straat filmpje of ervaring met deze cake?
                        Hij kost hier 16 euro en lijkt me het aanschaffen waard.
                        Iemand? Alvast Bedankt.

                        Comment


                          #13


                          Beauty van een cake en een beauty van een prijs!

                          Ps. de microfoon kraakt niet; het regende heel hard!
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                            http://www.youtube.com/watch?v=_xAFojmM1kY

                            Beauty van een cake en een beauty van een prijs!

                            Ps. de microfoon kraakt niet; het regende heel hard!
                            Geeft niets hoor, wij zijn al lang blij dat je het zoals altijd weer prachtig voor ons hebt vastgelegd! Zelfs in de regen

                            Leuk potje, vooral die comets aan het begin

                            Comment


                              #15
                              De commets en de crossettes maken van dz cake en ware topper!

                              Comment

                              Working...
                              X