Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big 19

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    10 big 19 cakes
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Zoals elk jaar had ik weer een karton Big19 per 2 doorgelont. Blijven geweldige cakes! 0:00 waardig met de burst en grote boeketten.
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
        [ATTACH=CONFIG]29355[/ATTACH]

        Nieuw label/ omlabeling? - big 19
        Heeft iemand de Big 19 nog gehad met nieuw label?

        Comment


          ik had dit jaar de Lucky no. 19 , wat een dingen zijn dit zeg ! voor 120 euro een karton af kunnen nemen en was het geld dubbel en dwars waard!

          Comment


            Nog steeds een van de betere 19 schots assortimenten qua prijs en kwaliteit! Dit jaar maar weer eens Extreme Salute of Fairytail assortiment nemen! Bijgaand nog een kleine compilatie gemaakt van telkens 2 cakes tegelijk!

            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              Big 19 :

              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

              Comment


                Wat een prachtig assortiment! Absurd harde en grote effecten. persoonlijk vind ik ik ze mooier dan de Fairy Tails.. afgaand op de filmpjes.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                  Wat een prachtig assortiment! Absurd harde en grote effecten. persoonlijk vind ik ik ze mooier dan de Fairy Tails.. afgaand op de filmpjes.
                  In het volgende filmpje van 0316 Pyro kun je ze mooi met elkaar vergelijken:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                    Wat een prachtig assortiment! Absurd harde en grote effecten. persoonlijk vind ik ik ze mooier dan de Fairy Tails.. afgaand op de filmpjes.
                    Ik persoonlijk vind het fairytailass. mooier. Ik heb beide assortimenten namelijk gehad en van dit assortiment zijn de effecten toch strakker en mooier en ze blijven langer hangen.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      In het volgende filmpje van 0316 Pyro kun je ze mooi met elkaar vergelijken:

                      Vind de fairytail er met kop en schouders bovenuit steken. Helderder, grotere boeketten, constanter en blijft langer hangen. Is wel wat duurder dus snap dat sommige mensen liever de big 19 kiezen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        In het volgende filmpje van 0316 Pyro kun je ze mooi met elkaar vergelijken:

                        Bedankt voor het delen van mijn film, Fred. Op de video is inderdaad mooi duidelijk dat het Fairytail assortiment beter is uitgewerkt. Echter is het Big19 assortiment weer goedkoper te krijgen. Ga voor kwaliteit of kwantiteit.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Bedankt voor het filmpje om te vergelijken! De fairy tails zijn ook prachtig maar inderdaad weer een stuk duurder. Dat word nog lastig beslissen tussen deze 2 want wil graag weer 2 19 schots assortimenten, het Brasilian assortiment van Pangu staat al op m'n lijst.

                          Comment


                            Ik gebruik deze assortimenten eigenlijk alleen voor in de finale.
                            Zou dan zeker voor de Big 19 gaan ipv Fairytail.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Ik vind de effecten van de fairytale minder "standaard" dan die van de big 19, maar qua prijs/ kwaliteit is big 19 beter
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Ik gebruik deze assortimenten eigenlijk alleen voor in de finale.
                                Zou dan zeker voor de Big 19 gaan ipv Fairytail.
                                Heb zelf de big19 cakes al meerdere malen gebruikt voor mijn finale.
                                Echt mooi spul en al helemaal voor het geld dus ik zou zeggen de big19.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X