Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big 19

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door 2spacend4u Bekijk bericht
    Net ook mijn karton big 19 opgehaald. Inplaats van 12 stuks (waar ik voor betaald heb) maar zes stuks mee gekregen. Kon niks veranderen eraan. Toch wel proberen me geld terug te halen nu...


    Heb je je bestelling niet gecontroleerd toen je daar wegging?
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
      Heb je je bestelling niet gecontroleerd toen je daar wegging?
      Tuurlijk wel, heb hele discussie gehad met die eigenaar daar. Maar hij zij dat het verkeerd op de website stond en dus een fout van de importeur is...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door 2spacend4u Bekijk bericht
        Tuurlijk wel, heb hele discussie gehad met die eigenaar daar. Maar hij zij dat het verkeerd op de website stond en dus een fout van de importeur is...
        Wat heb je er voor betaald dan?6 cakes krijgen en 12 betalen lijkt mij beetje teveel .
        Fout op de website lijkt mij geen fout van de importeur.
        In ieder geval,ik hoop dat je vervanging of je geld terug krijgt.Succes!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Potige_smurf Bekijk bericht
          Wat heb je er voor betaald dan?6 cakes krijgen en 12 betalen lijkt mij beetje teveel .
          Fout op de website lijkt mij geen fout van de importeur.
          In ieder geval,ik hoop dat je vervanging of je geld terug krijgt.Succes!
          Genoeg, laten we het daar op houden.
          Ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de website. Ik ga in ieder geval even rond mailen. En word het niks, moet ik er toch maar dubbel van gaan genieten.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
            Wel fijn opelkaar gestapeld, en gelukkig niet die ruggenbreker van Extreme Salute. Die doos was echt onvriendelijk.
            Ik heb de 2014 versie. Kooi was er al af en per 6 verpakt. Extreme salute waren inderdaad verschrikkelijk te vervoeren haha

            Comment


              Net voor het eerst de Big 19 geschoten! Zitten aardige "kogels" in zeg. Groot boeket dat niet al te hoog komt. Prima cake, nog 11 te gaan!
              No Pyro no Party

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
                Net voor het eerst de Big 19 geschoten! Zitten aardige "kogels" in zeg. Groot boeket dat niet al te hoog komt. Prima cake, nog 11 te gaan!
                Top spul hè, daar kan geen weco tegenop, en omgerekend nog geen €10 per cake

                Comment


                  Prijstechnisch natuurlijk een top product! Merk wel dat er steeds meer andere producten beter presteren. In vergelijking met de extreme salute 2.0 vond ik de extreme salute 2.0 beter dan de big 19.

                  Comment


                    Vanavond 10 doorgelont, was een chaos. Prima burst en grote effecten, filmpje zal ik morgen of ovemorgen plaatsen. Voor het geld echt top cakes!

                    Comment


                      Had dezen in mijn showtje willen stoppen, echter door ruimte gebrek op de platen pasten ze er niet meer bij op. Los geschoten/gefakkeld, elke keer als er weer een dikke cake ontstoken moest worden pakte ik een Big19. Komen er volgend jaar zeker weer!

                      Comment


                        Voor dit jaar alvast een karton veilig gesteld bij Pyro freaks Huizen. Hier mijn film van 6 stuks Big 19 twee aan twee geschoten.

                        Comment


                          Ja! Dit is al jaren een topper en iedereen die aan mij vraag.. ik moet voor een schappelijke prijs een set cakes hebben raad ik deze aan. Zijn ze gegarandeerd snel klaar en voorzien van goed vuurwerk.

                          Ik Had er dit jaar 5 karton van met de stookmaten en ik denk dat we dat dit jaar gewoon weer gaan doen.

                          Comment


                            Blijven mooie cakes die big 19, had er dit jaar maar 1 cake van:

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                Dames en heren...

                                Hoe verleidelijk en goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling om in producttopics reclame te maken voor specifieke winkels. Het staat winkeliers vrij om in hun actie topics allerlei producten aan te prijzen, maar niet hier.

                                Zoals Kwintos al aangaf zijn er 2 varianten in omloop van de Big-19, die van Wolff en die van Rubro...
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X