Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Streamers [Limited Silver Edition]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Klopt, ik bedoel meer het feit dat je fluiters bij een effect uit een bombette kunt laten komen. Er gaat een wereld aan inspiratie open, zou je denken.
    Mee eens!

    Zou wellicht dan (nu) ook moeten kunnen om “ reports”/“flash reports”, toe te voegen, dan ist feessie compleet!
    Laatst aangepast door firewire; 18 November 2018, 11:30.

    Comment


      #17
      Dit is toch geweldig! Net als 'open fire'. Als ze in de buurt verkocht werden, had ik er één gekocht..
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        #18
        Een effect die je haast niet tegenkomt. Erg gaaf.
        https://store.steampowered.com/curator/43922535

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Ervaring van vannacht, uniek effect. Fluiters kwamen overeen met de demo. Effecten waren groter dan ik verwacht had. Gewoon goed

            Comment


              #21
              Hij was zeker niet verkeerd maar ik zou hem niet nog eens aanschaffen.
              Ik had hem ook iets ná 12 afgestoken, misschien komt hij in de vooravond beter tot zijn recht.

              Comment


                #22
                Hier nog eentje van op kunnen scharrelen! Ben benieuwd hoe dit effect in de straat tot zijn recht komt

                Een perfecte vooravond cake.

                Comment


                  #23
                  Hier ook in het assortiment voor dit jaar

                  Comment


                    #24
                    Zijn er nog mensen die deze cake recent hebben gehad? Deze effecten heb ik nog niet vaak in een cake gezien.

                    Comment


                      #25
                      Ja ik heb hem gehad & dit jaar weer in de collectie. Mooie cake & de fluit komt goed uit de verf. De burst van de sier boeketten zijn oke

                      Comment

                      Working...
                      X