Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Important Pyro Show [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een prachtige rambox zeg Blij dat ik deze heb dit jaar! Nu alleen nog in de volgorde 2, 1, 3 afsteken en genieten maar

    Comment


      #17
      Imposant blokje met veel geweld!! Nog even toegevoegd op mijn wishlist

      Comment


        #18
        Mooie box.

        Gefilmd bij Kuiper:


        Eddy.
        Waar rook is, is vuurwerk.

        Comment


          #19
          Me to in 4K
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            #20
            Ook deze heb vanmorgen gekocht voor 75 euro benieuwd hoe die het in de staart doet

            Comment


              #21
              Het was een mooi doosje, echt goed uitgewerkt. Maar het tempo lag veel lager dan de demo filmpjes. De omstanders vonden het prachtig, maar als freak zijnde verheug je je op een box lang keihard rammen en dat kon hij helaas niet waarmaken.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                Het was een mooi doosje, echt goed uitgewerkt. Maar het tempo lag veel lager dan de demo filmpjes. De omstanders vonden het prachtig, maar als freak zijnde verheug je je op een box lang keihard rammen en dat kon hij helaas niet waarmaken.
                Zijn er mensen die deze box hadden met het tempo zoals op de demo's werd laten zien?

                Comment


                  #23
                  ik had deze box bij een mystery actie gekregen,en moet zeggen dat de uitwerking en tempo zeer goed waren.box was binnen een minuut leeg,dus sneller hoeft van mij niet.komt dus redelijk overeen met de demo filmpjes.

                  Comment


                    #24
                    Hij was mooi en goed uitgewerkt, maar inderdaad een stuk langzamer dan de bedoeling. De chaos was er niet. Hij deed er bij mij ruim 1,5 minuut over.

                    Comment


                      #25
                      Had hem voor 5 tientjes bij een actie in Alphen. Voor dat geld dubbel en dwars waar voor je geld

                      Comment


                        #26
                        Ik heb hem ook gehad en op film in de 12u show. Helaas maar 2 vd 3 cakes afgegaan. Ook was het tempo wat lager dan op de demo's, maar zeker een leuke bak. Ook hier in een actie besteld, is de 120 euro niet waard.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Voor een scherpe prijs deze box kunnen aanschaffen en ik moet zeggen dat hij mij absoluut niet tegen viel. Het tempo was gewoon goed want hij ramde er behoorlijk op los.
                          De totaal duur van de box kan ik niet zeggen want ook hier ging de derde cake niet af. Voor het eerste keer dat het doorlonten niet goed is gegaan, of ..... wie zal het zeggen.
                          Dus cake 3 bij de reserve lont aangestoken en die was solo al zeer indrukwekkend. Al met al geen spijt dat ik hem heb aangeschaft en ik overweeg hem dit jaar weer te nemen.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Het zijn wel de mines die deze cakebox de moeite waard maken. Net even anders. Finale salvo vind ik perfect getimed maar magertjes. Ik twijfel, kost hier 79,99 in de buurt.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                                Het zijn wel de mines die deze cakebox de moeite waard maken. Net even anders. Finale salvo vind ik perfect getimed maar magertjes. Ik twijfel, kost hier 79,99 in de buurt.
                                Mee eens. Zo op de films word ik niet heel warm van de effecten eerlijk gezegd, maar de mines maken dan wel veel goed. Toch zou ik deze laten staan, want ik vind hem toch iets te standaard met dat lagere tempo.

                                Comment

                                Working...
                                X