Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cruelty

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Groot inderdaad, maar niet allemaal even goed gevuld. Zeker als je ziet dat er in salvo's geschoten werd. Neemt niet weg dat ik het ook een topper vond. Eén van mijn favoriete effecten erg goed uitgevoerd. De kleur geel die normaal gesproken vaak erg snel verdwenen is kwam hier erg goed uit de verf!

    Comment


      #17
      Vond het ook een leuke cake, zeker voor dat geld. Grote, vooral brede boeketten en het speciale zit hem in de oplichtende tips natuurlijk. Dat effect viel me vorig jaar op bij de cakebox van GBV, nu ook los in deze cake te koop en die wil ik sowieso meepakken dit jaar!

      Comment


        #18
        Een van mijn favoriete effecten die oplichtende tips. Waar iedereen Wolff al had afgeschreven tegenover Rubro en Royal lijken ze toch een mooie inhaalslag te maken met in ieder geval deze lijn. Prachtig!

        Comment


          #19
          Hele gave cake met goede effecten alleen de stijglading is iets te zuinig vind ik, maar dat maakt de boeketten wel groot ogend.

          Comment


            #20
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #21
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_2394.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,8 KB
ID:	1548556

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_2395.jpg
Vertoningen:1
Grootte:221,2 KB
ID:	1548557

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_2396.jpg
Vertoningen:1
Grootte:186,1 KB
ID:	1548558

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_2397.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,2 KB
ID:	1548559
              Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

              Comment


                #22
                Toch 20 gram per schot,heb hem er nog even bij gehaald
                075

                Comment


                  #23
                  Heb dit potje zojuist gezien, aardig formaat! Voor 8 keer 14 euro (112 euro) (met karton korting), heb je een heel gaaf blok in huis als je ze doorlont voor een mooie prijs (160 shots).

                  Deze staat op de wenslijst voor volgend jaar! Hoop op filmpjes van oud en nieuw van andere mensen. Als hij maar niet te veel in prijs stijgt. Dan gaat hij er zo weer vanaf.

                  Comment


                    #24
                    Een TOPPER met zo'n prijskaartje!

                    (Excuses, voor de slechte opname kwaliteit)


                    Legalize pyro!

                    Comment


                      #25
                      Boekethoogte was netjes itt eerdere vertoningen, boeketten geweldig mooi rond en gevuld en dankzij de salvo's een indrukwekkende bak, aanrader!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Boekethoogte was netjes itt eerdere vertoningen, boeketten geweldig mooi rond en gevuld en dankzij de salvo's een indrukwekkende bak, aanrader!
                        Zeker een aanrader! Enorme boeketten met mooie salvo's. Ook de gekleurde tips zijn mooi uitgevoerd. Ik mis alleen nog een soort finale.

                        Comment


                          #27
                          Mooi ding...grote boeketten met goeie burst.....aanrader!
                          075

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
                            Zeker een aanrader! Enorme boeketten met mooie salvo's. Ook de gekleurde tips zijn mooi uitgevoerd. Ik mis alleen nog een soort finale.

                            Comment


                              #29
                              Wat een prachtbak! Enorme boeketten, prachtige kleuren, en geweldige salvo's.
                              Voor 20 euro komt deze er volgend jaar minimaal 2x in huis.

                              Comment


                                #30
                                Voor mij was dit samen met Heroes de budget toppers van dit jaar!!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X