Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shaft

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76


    Deze een x-aantal keer verwerkt in projecten, waaronder in combinatie met Wasp's dat een leuk effect gaf.
    Ook stand-alone een leuke cake voor de liefhebber van dit effect.
    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

    Comment


      #77
      Hier ook 3X de Shaft met 6X de Wasp gecombineerd in mijn showtje, is een hele leuke combinatie.

      Comment


        #78
        Ik schoot deze 5x tegelijk en ik was er eigenlijk niet zo van onder de indruk.. Ja het is inderdaad een apart effect, maar hou dan toch van wat meer geweld in de lucht. Ook was het zo voorbij, had ook niet echt het idee dat ik er 5 tegelijk schoot:

        Comment


          #79
          Inderdaad echt een cake voor de liefhebber. Hij is leuk en apart maar vooral om even een rustmomentje in te lassen. Vond hem minder bijzonder dan op de demo omdat het "nieuw" er waarschijnlijk al vanaf was denk ik.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #80
            Achteraf ben ik blij dat ik deze toch heb laten staan.
            Lang getwijfeld, want vind het een prima cake.
            Maar zelf ben ik toch meer van het geweld, vandaar de keus.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
              Om te zorgen dat de Shaft toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
              Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

              Comment


                #82
                Toch best wel geinig spul, leuk om er eentje te nemen voor de originaliteit en afwisseling.
                Ik snap niet waarom al die moving stars en lichtkogel schietende blokken zo duur zijn.
                Normaal vind ik er niet zo veel aan maar bij zo'n klein blokje is dat wel leuk.

                Comment


                  #83
                  Vind het wel een leuke cake, maar ik snap inderdaad ook niet waarom een cake zonder echt bijzondere of spectaculaire effecten zo duur is. Heb hem nu één keer gehad, maar zal hem denk ik niet snel nog een keer nemen.
                  Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                  Comment


                    #84
                    Of ie spectaculair is valt over te discussieren, maar hij is wel bijzonder lijkt me. Het geluid en effect kom je niet vaak tegen. over je het geld er voor over hebt is een tweede.
                    Vier veilig, vier legaal!

                    Comment


                      #85
                      Vond deze cake toch erg leuk, maar de harde suis van de demo's was echt niet zo hard toen ik er onder stond in de straat. Vond hem daarom minder bijzonder, neemt niet weg dat het een leuk moment was, had er 2 tegelijk gedaan.

                      Comment


                        #86
                        Had er 3 tegelijk gedaan en vond er geen klap aan.. ze maakten geen geluid meer en dwaalden totaal niet af.. ver-edelde romeinse kaarsen cake dit.
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #87
                          Zo zie je maar dat smaken verschillen. De ene vindt het niks de ander waardeert het wel.

                          Zelf gisteren toch weer geamuseerd staan kijken naar deze pot. Als die Go Getters een haakse bocht maken sta ik op een of andere manier toch te genieten. Zo lekker anders dan al het andere. Gaan ze recht omhoog dan is het een gewone dikke lichtkogel en wordt het al minder spannend, daar heb je gelijk in.
                          Vier veilig, vier legaal!

                          Comment


                            #88
                            Gisteren vond ik ze ook gewoon goed presteren hoor. In combinatie met een aantal alures heb je toch een leuke opening van een showtje?
                            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                            Comment


                              #89
                              3x de Shaft tegelijk:

                              Comment


                                #90
                                Tja, je moet van dit effect houden:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X