Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Havana Collectie - 255 - Ying & Yang

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Havana Collectie - 255 - Ying & Yang

    Artikelnummer: 255
    Naam: Ying & Yang
    Prijs: 29,95 (p.s.????)
    Aantal gram: 200 gram

    Demo 2009

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Afcajax; 3 October 2009, 02:40.

    #2
    De yang komt helaas minder goed uit op de film, komt door de gouden effecten met blue tips. Blokjes waren goed te noemen.

    Prijs is naar ik meen 29,95

    Comment


      #3
      Was zeker een leuk item, vooral het 2e potje. En ja die kleur goud pakt de camera helaas nooit lekker

      Comment


        #4
        Het is algemeen bekend dat goud en blauw erg moeilijk te filmen zijn. Je bent zoals altijd weer supersnel met je films Patrick Hulde!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
          Het is algemeen bekend dat goud en blauw erg moeilijk te filmen zijn. Je bent zoals altijd weer supersnel met je films Patrick Hulde!
          Ja ach.. Morgen kan ik uitslapen

          Comment


            #6
            van hardix nageaapt

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
              van hardix nageaapt
              Dat is niet waar Fascinating.
              De Havanna collectie wordt door Hardix gevoerd en schijnbaar nu dus ook door Brave & Wichers.
              Maar de Ying en Yang binnen Havanna is natuurlijk een omlabeling van dezelfde cakes binnen de Black Smith collectie van Hardix

              Comment


                #8
                Hardix heeft de havana lijn nooit vastgelegd en dus kan een ieder die deze naam ook wil voeren de naam vastleggen, voor zover ik weet.

                Dit heeft B&W dus gedaan.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door san quinton Bekijk bericht
                  Hardix heeft de havana lijn nooit vastgelegd en dus kan een ieder die deze naam ook wil voeren de naam vastleggen, voor zover ik weet.

                  Dit heeft B&W dus gedaan.
                  ze leren het dus nooit in de vuurwerkwereld, wat een aftands gedoe dit allemaal weer

                  Comment

                  Working...
                  X