Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Bangs

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Extreme Bangs

    De knaller die sinds 2 jaar (sinds 2005) te koop is bij Brave & Wichers zou vorig jaar vernieuwd moeten zijn naar de nieuwe vuurwerkwetgeving waarin ook rotjes harder mogen knallen.

    Deze knaller zou nu dus harder moeten knallen als een normaal rotje. Ik heb het niet goed uitgetest, maar voor mijn gevoel gingen ze niet echt harder. Wellicht een iets zwaardere knal ipv. zo'n mierenscheetje.

    Er zijn volgens mij ook 2 versie's van in omloop. Want in de folder zie je ze staan met een RedLantern logo. Terwijl ik ze kreeg ZONDER dat logo. En bijv. bij Vuurwerkland Steenbergen verkochten ze ook met daadwerkelijk het Redlantern logo er op.

    Maar ze heten dan ineens Explosive Thunders:


    En nu dus mijn versie, die WEL Extreme Bang heet, maar GEEN logo van RedLantern heeft:


    Maarja, onlangs dat vind ik het een leuke knaller gewoon puur voor de hebberij, en de afwisseling met de normale rotjes en babypijltjes

    Er zitten 10 pakjes van ieder 6 stuks in. Dus een totaal aantal van 60 knallers.
    De advies prijs is rond de €3.50 meen ik.

    Filmpje (bij 1:06 komt hij voorbij): http://www.jekovuurwerk.com/06-07/kleinspul.wmv
    Laatst aangepast door Jeko; 18 November 2007, 11:16.

    #2
    Als er dit jaar geen nieuwe rotjes komen die harder gaan dan de normale, ga ik dit jaar gewoon weer voor deze ipv de standaard rotjes.
    Ik was er vorig jaar namelijk prima tevreden over!
    Ze gaan inderdaad niet echt veel harder maar toch wel een beetje, en daar heb ik dat beetje geld dan ook wel voor over!

    Comment


      #3
      Zie mijn foto ergens,

      Ik heb deze kanonslagen gehad wel met het Red Lantern logo. Dat waren de gewone kanonslagen. Kostte 0,25 voor een slof. Gekocht in Beverwijk, bij een Brave en Wichers importeur.

      Comment


        #4
        Heb wel een beetje lol gehad met die dingen. Ze laten een beste bende achter en een oranje kruitvlek op de grond. Je kon precies zien waar ze afgestoken waren.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
          Heb wel een beetje lol gehad met die dingen. Ze laten een beste bende achter en een oranje kruitvlek op de grond. Je kon precies zien waar ze afgestoken waren.
          das toch mooi niet? ze lijken een een beetje op dieptebommen vindten jullie neit?
          Knal goed, knal verantwoord!

          Comment

          Working...
          X