Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chaotic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Chaotic

    Over dit product heb ik niets kunnen vinden.

    Ik heb dit jaar de Lidu Chaotic aangeschaft. Hij viel vooral op qua grootte, een vorse vierkante bak met 36 schoten. Beginnend met een zestal flinke mines! Volgens mij ook 6 verschillende effecten maar dat is me allemaal niet bijgebleven. Wel de mooie gouden effecten overgaand in blauw, serieus bloedmooi!

    Dit product heb ik kunen kopen bij Hollandivani in Beverwijk. Een winkel die meerdere onbekende producten verkoopt. Hij kost daar 37,50, maar zal normaal dan rond de 50 tot 60 euro kosten. Voor die prijs zou ik er nog twee keer over nadenken maar voor onder de 40 euro is het een aanrader.

    Ik heb er nog een foto van die ga ik gelijk even opzoeken voor jullie!

    Hij is in het assortiment sinds vorig jaar.

    Laatst aangepast door Ruben; 13 January 2009, 11:42.

    #2
    wat ik op de foto zie is niet van star maar van lidu.. dus ik denk dat je je vergist daarmee.

    Comment


      #3
      Dan staat hij alsnog onder de goede collectie, maar had inderdaad per ongeluk Star opgeschreven, nu weer verbeterd.

      Comment


        #4
        Dit is gewoon een omgelabelde versie van de X-Terminator uit de Black Label collectie.

        Hier nog een foto van vuurwerkfan.nl, in de showroom http://www.vuurwerkfan.nl/album/benw...slides/26.html De Chaotic staat links onderin.
        Laatst aangepast door Blitzzz; 13 January 2009, 12:47.

        Comment


          #5
          Kijk eens. Daar hebben wij wat aan. Bedankt voor het opzoeken Blitzzz!

          Film geeft inderdaad weer wat ik deze oud en nieuw heb kunnen meemaken in mijn straat. Zoals in de openingspost staat komen de effecten ook terug in de film van de cake uit de Black Label serie.

          Comment


            #6
            ik heb deze gehad vorig jaar kreeg het gratis bij 150 euro vuurwerk.
            het is een grote cake maar als je dan denkt dat hij per stuk omgerekend 50 euro is vind ik het veel te duur.
            want de effecten waren snel weer weg gevaagd echt geen aanrader

            Comment

            Working...
            X