Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive Reload

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Massive Reload

    Artikelnummer: 6545
    Artikelnaam: Massive Reload
    Bruto Gewicht: 21.000 gram
    Netto kruitgewicht: 1.985 gram
    Aantal schoten: 144 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Op zoek naar een unieke, complete en tjokvolle compound? Bij de Massive Reload vind je dit en gooi je zeker hoge ogen wanneer je deze vet gevulde compound op straat zet!
    Tijdsduur: 75 seconden
    Tube diameter: 30mm
    Kartoneenheid: 1/6
    Adviesprijs: €199,95
    O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #3
      Soort van Jackhammer / Transbomber. Alleen €199,95 voor een 2KG compound dan begin je wel door te draaien.

      Comment


        #4
        Ik hou wel van dit soort rammers, al had de finale nog wel iets heftiger gemogen imo. Desalniettemin voor een leuke freakprijs zeker het overwegen waard.
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #5
          Vond deze toch echt heel erg tegenvallen, vooraf veel meer van verwacht, filmpje leek totaal niet op de box die ze gisteren hebben geschoten, voor het bedrag van 200 euro laat ik hem dan ook lekker totaal links liggen

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
            Vond deze toch echt heel erg tegenvallen, vooraf veel meer van verwacht, filmpje leek totaal niet op de box die ze gisteren hebben geschoten, voor het bedrag van 200 euro laat ik hem dan ook lekker totaal links liggen
            Ahh dat is dan wel weer erg jammer, zo op film komt die erg goed over.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
              Vond deze toch echt heel erg tegenvallen, vooraf veel meer van verwacht, filmpje leek totaal niet op de box die ze gisteren hebben geschoten, voor het bedrag van 200 euro laat ik hem dan ook lekker totaal links liggen
              Vermoedelijk ook omdat er 2 van de 4 cakes niet afgingen?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
                Vermoedelijk ook omdat er 2 van de 4 cakes niet afgingen?
                Dat verklaart een hoop want maandag viel deze enorm tegen. Daarnaast is 200,= voor een 144 shot compound wel bizar duur mijn inziens...

                Comment


                  #9
                  Ik vind hem best vet overkomen, en dan hier lezen dat er twee cakes niet zijn afgegaan.
                  Prijs vind ik echter gewoonweg te gortig voor een 144 schots bak.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    144 schots met 30mm buizen ipv 25mm gewicht 21 kg, dat zal de hoge prijs verklaren. Met 25mm zit je op zo'n 12kg aan gewicht.

                    Comment

                    Working...
                    X