Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Setje van 4 kost je maar 50 euro bij katan. Jij noemt de Blue Voodoo op die kost 59,95 lol

    lol?


    niet iedereen heeft een katan in de buurt, ik ga hier verder ook niet op in succes ermee.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #62
      Het kan maar zo zijn dat niet iedereen deze geweldige cake kan afschieten dit jaar.
      Ze dreigen uitverkocht te raken.
      Lees ook onderstaand bericht, nieuws van importeur Pronk Vuurwerk

      Comment


        #63
        Hoe zou dat nu komen ? door dat gestunt van Katan komt dat had dit in het begin eerlijk gezegd al verwacht. Ik heb er ook 2 besteld in hoogkerk hoop dat ie daar gewoon leverbaar zal blijven anders zit ik ook met de gebakken peren.
        Gerwin

        Comment


          #64
          Ja, ik ga vanmiddag proberen hier nog een karton van te scoren.
          Anders dikke pech.
          [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

          Comment


            #65
            Betekent dit dat andere winkels er ook onder 'lijden?' Ik had namelijk nog graag paar extreme salute potten willen kopen, maar als dit alleen bij Pronk vuurwerk geldt en bij Katan, dan kan ik misschien nog een paar van deze schatjes scoren
            Het leven is een feest!

            Comment


              #66
              Ik heb er 9 weten te scoren
              Ik ga me kostelijk vermaken tijdens oudjaar heb ik zo de indruk
              [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

              Comment


                #67
                Wat ik me ineens afvraag...deze cake is zo ongelovelijk goed, misschien wel 1 van de allerbeste cakes die je maar kunt kopen, maar waarom is hier geen 500 grams variant van....eentje met tussendoor bijv. ook het finale effect (3 schoten tegelijk) of eentje die nog langer duurt of whatever....zolang er voor de rest natuurlijk totaal niet aan de cake gesleuteld wordt....

                ik zou zeggen wie wil dit nog meer??? laat je stem horen!

                (en nee de andere barely legal (500-grammers) komen niet in de buurt van de kracht van de extreme salute, dus dit is absoluut geen 500grams extreme salute versie)
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #68
                  Wat de Extreme salute potten uniek maak(ten) was de prijs tegen over de grote van de effecten. Een prijs van toen der tijd 20 euro voor een maximaal gevulde 285 gram pot, was natuurlijk niks. Echter als je er een 500 gram van maakt, dan ga je toch richting de 50 euro en daar heb je al veel potten in het klassement zitten.

                  Juist omdat die zo betaalbaar is, gaat die als warm broodje over de toonbank.
                  Maken ze er een grotere pot van, verdwijnt het betaalbare ervan.

                  Toch lijkt me wel goed als ze er wat meer combinaties bij gooien. Dat ze de middelste rij (5 schoten) als finale gebruiken en dan als Fanshape
                  Maar ja dan moet waarschijnlijk de vorm worden aangepast.

                  Ach ik vind het goed zoals die nu is, moge de pot nog lang bestaan.
                  Het leven is een feest!

                  Comment


                    #69
                    Ik heb afgelopen week de bunker ingeruimt en ook de ompak ruimte.
                    Ik kan vertellen dat er 12 in een karton zitten en wel 2 sets van 6 versie's.

                    Ze zijn genummerd als volgt.

                    761B1
                    761B2
                    761B3
                    761B4
                    761B5
                    761B6

                    Nu ga ik er 6 aanschaffen maar wil graag weten welk nummer het betreft in onderstaand filmpje,Met dank aan SISSER.
                    19sh. cake uit de Barely Legal serie van Brave&Wichers.


                    IK ZOU HEEL ERG DANKBAAR ZIJN OP DEGENE DIE DIT MIJ KAN VERTELLEN.

                    grtz
                    Pyromaniac 1975
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Ik heb afgelopen week de bunker ingeruimt en ook de ompak ruimte.
                      Ik kan vertellen dat er 12 in een karton zitten en wel 2 sets van 6 versie's.

                      Ze zijn genummerd als volgt.

                      761B1
                      761B2
                      761B3
                      761B4
                      761B5
                      761B6

                      Nu ga ik er 6 aanschaffen maar wil graag weten welk nummer het betreft in onderstaand filmpje,Met dank aan SISSER.
                      19sh. cake uit de Barely Legal serie van Brave&Wichers.


                      IK ZOU HEEL ERG DANKBAAR ZIJN OP DEGENE DIE DIT MIJ KAN VERTELLEN.

                      grtz
                      Pyromaniac 1975
                      Jij werkt toch bij Orthen? Heb vorige week 6 stuks besteld. Zijn ze nog gewoon leverbaar voor degene die al besteld hebben?

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door dannyverwoerd Bekijk bericht
                        Jij werkt toch bij Orthen? Heb vorige week 6 stuks besteld. Zijn ze nog gewoon leverbaar voor degene die al besteld hebben?
                        Ja hoor,Maar zal morgen even aangeven dat er al bijbesteld moeten worden aangezien ik heb opgevangen dat de vooraad bij b&w al aardig begint te slinken.

                        grtz
                        Pyromaniac 1975
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #72
                          Wat lees ik nu ineens: de extreme salute cakes zijn gelijk aan de big 19 cakes uit de space collectie van b&w???? vandaar dat ik ze allebei zo extreem goed vind......en vandaar dat van allebei 6 soorten zijn. (wist iemand dit al???)

                          (quote: Re: [761] - Big 19 (Assortiment / Batterij)
                          Potten zijn inderdaad gelijk aan de Extreme Salute. Productcode(761) is ook hetzelfde.)

                          Filmpje: http://star-fire.nl/productinfo/?id=159

                          hebben we eindelijk alle 6 extreme salute filmpjes op een rij hahaha
                          Laatst aangepast door Vuurwerkbieb; 24 December 2008, 22:16.
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                            Wat lees ik nu ineens: de extreme salute cakes zijn gelijk aan de big 19 cakes uit de space collectie van b&w???? vandaar dat ik ze allebei zo extreem goed vind......en vandaar dat van allebei 6 soorten zijn. (wist iemand dit al???)

                            (quote: Re: [761] - Big 19 (Assortiment / Batterij)
                            Potten zijn inderdaad gelijk aan de Extreme Salute. Productcode(761) is ook hetzelfde.)

                            Filmpje: http://star-fire.nl/productinfo/?id=159

                            hebben we eindelijk alle 6 extreme salute filmpjes op een rij hahaha
                            Hey Rob1976 ontzettend bedankt,Ik weet nu eindelijk welke ik zes stuks moet hebben,Had het nummer al via via gehoord maar nu ben ik er zeker van.

                            grtz
                            Pyromaniac 1975
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                              Hey Rob1976 ontzettend bedankt,Ik weet nu eindelijk welke ik zes stuks moet hebben,Had het nummer al via via gehoord maar nu ben ik er zeker van.

                              grtz
                              Pyromaniac 1975
                              Het is dus de 761b3 versie? Ik was trouwens degene die dat wat Rob1976 had gelezen had gepost op AVP, was het alleen vergeten hier neer te zetten.

                              Comment


                                #75
                                Wat een ontzettend gave cake's zijn dit toch he. Ben blij er hier 9 van te hebben besteld.
                                [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X