Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    12 stuks besteld bij Pronk. Kon ze niet laten liggen

    Comment


      Hier 29,5 =/
      Ff nadenken nog
      ffffffffff

      Comment


        hier €24,95 heb er 2 besteld plus nog eens de salvo versie

        Comment


          Voordat ik bepaalde opmerkingen naar mijn hoofd geslingert krijg over mijn volgende vraag. Ja ik heb zojuist alle 30 pagina's doorgelezen uit dit topic, maar toch zit ik met de vraag.

          Op het moment dat Extreme Salute uitkwam bleken er, zonder weet van de winkeliers, meerdere versies te zijn.

          Uiteindelijk na het uitwisselen van informatie hier zijn jullie samen tot de conclusie gekomen. dat er de versies 761-B1/B2/B3/B4/B5/B6 waren. Later heeft Vuurwerktotaal (als ik mij niet vergis), van de B4 en B6 versies een vernieuwde versie uitgebracht onder de naam A(B4) en B(B6).


          Door de jaren heeft de kwaliteit van de cake een beetje op en neem geschommeld, maar vorig jaar was deze, mits ik het forum mag geloven, weer dik in orde.

          Nu heb ik dit jaar een karton besteld van de normale versie, dus niet de 2.0. Over het hele topic staan filmpjes en lijstjes met welk nummer welke effect geeft. Toch zit hier verschil in. Aangezien ik de cakes in een show ga verwerken wil graag weten welke versie nu welk effect geeft.

          Wie kan mij hier duidelijkheid in verschaffen. Ik heb het karton overigens besteld van Valk.

          Alvast bedankt!

          Comment


            De Extreme Salute is inderdaad wat veranderd in de loop der jaren, kwaliteit was vorig jaar dik in orde, en ik zelf had ook veel moeite gedaan om het uit te zoeken, maar op het moment zelf klopte er niet veel van.

            Ik denk dat je eerst moet weten uit welk jaar jou karton komt, dan heb je dat al goed, en kun je adhv filmpjes wat uitzoeken.

            Comment


              Ben even naar Valk gefietst en het gaat hier om de versie vuurwerktotaal. Hoop dat hierdoor al wat uitsluitsel gedaan kan worden.

              EDIT: Volgens de geleerde kan ik de filmpjes van thomaz in het topic van vuurwerktotaal aanhouden.
              Laatst aangepast door RB89; 9 December 2012, 09:48.

              Comment


                Als je hem bij valk hebt besteld heb je de VWT versie als het goed is.

                Dan kunnen deze filmpjes van dit kanaal je verder helpen. Hier staan alle genummerde versies. Ik heb deze vorig jaar ook gehad van Valk en de nummers en effecten op deze filmpjes kloppen.

                Vuurwerktotaal - Extreme Salute #2 (2x)285 gram, 19 shots570 gram, 38 shots (totaal)Oud & Nieuw 2010/2011Vuurwerkzone.nl


                Nou nog iemand die mij kan helpen met welke pot welk effect heeft van de Big 19..

                Comment


                  Iemand deze serie gehad afgelopen jaarwisseling? Hoor graag ervaringen, ervan uitgaande dat de Extreme salute 3.0 van Valkvuurwerk gewoon de 1.0 is met twee lonten.

                  pyro-freak

                  Comment


                    Ik citeer Wolff Vuurwerk met hun antwoord op mijn vragen: "De Extreme Salute's, Big 19 en Super 6/19 komen nog steeds uit dezelfde fabriek. Allemaal verpakt als 12 cakes (2x6) in een karton.
                    Dus, de effecten zouden exact het zelfde moeten zijn.
                    Ook de versies met dubbele lonten zouden dezelfde effecten moeten gaan vertonen, ook de Extreme Salute 3.0"

                    Voor effecten kan er dus het beste naar de filmpjes van de Super 6-19 gekeken worden. De kwaliteit zou "als vanouds" moeten zijn.

                    Denk dat hiermee een hoop duidelijk is geworden.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RB89 Bekijk bericht
                      Ik citeer Wolff Vuurwerk met hun antwoord op mijn vragen: "De Extreme Salute's, Big 19 en Super 6/19 komen nog steeds uit dezelfde fabriek. Allemaal verpakt als 12 cakes (2x6) in een karton.
                      Dus, de effecten zouden exact het zelfde moeten zijn.
                      Ook de versies met dubbele lonten zouden dezelfde effecten moeten gaan vertonen, ook de Extreme Salute 3.0"

                      Voor effecten kan er dus het beste naar de filmpjes van de Super 6-19 gekeken worden. De kwaliteit zou "als vanouds" moeten zijn.

                      Denk dat hiermee een hoop duidelijk is geworden.

                      Zojuist even gebeld voor de Extreme Salute 3.0. Dit is niet hetzelfde als de 2.0 omdat de kruit inhoud aanzienlijk minder is! Dus niet 20-25 gram per schot. Ze zouden nog steeds een goede burst hebben maar het effect is minder dan de 2.0.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door dathijske Bekijk bericht
                        Zojuist even gebeld voor de Extreme Salute 3.0. Dit is niet hetzelfde als de 2.0 omdat de kruit inhoud aanzienlijk minder is! Dus niet 20-25 gram per schot. Ze zouden nog steeds een goede burst hebben maar het effect is minder dan de 2.0.
                        Het was allang duidelijk dat de 3.0 de es 1.0 is en dus ook de big 19/super6-19.

                        Kortom het is de eerste versie van de extreme salute met een dubbel lont..

                        Comment


                          Ik zag bij pronk vuurwerk een karton extreme salute betalen twee halen das toch de moeite!!!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                            Ik zag bij pronk vuurwerk een karton extreme salute betalen twee halen das toch de moeite!!!!
                            Daar hanteren ze 6/1 voor een karton dus eigenlijk betaal je voor een echt karton (6/2/1 of 12/1, ik weet niet hoe ze verpakt zitten) 180 euro, en niet 180 euro voor 2 kartonnen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Daar hanteren ze 6/1 voor een karton dus eigenlijk betaal je voor een echt karton (6/2/1 of 12/1, ik weet niet hoe ze verpakt zitten) 180 euro, en niet 180 euro voor 2 kartonnen.
                              Nou dan noem ik dat een sigaar uit eigen doos

                              Comment


                                Is de ES 3.0 minder dan het Buurtassortiment van afgelopen jaar? Qua uitwerkingen en burst, prijs is niet belangrijk.
                                Heb afgelopen jaar het Buurtassortiment een paar keer gekocht en die was super. Zit eraan te denken om dit jaar ES 3.0 te halen ipv het Buurtassortiment.
                                Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                                Comment

                                Working...
                                X