Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op dit filmpje van VuurwerkMediaGroup staan alle 6 de soorten.
    De burst is goed, alleen vind ik de effecten wat magertjes overkomen.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Groeten...:)

    Comment


      Effecten zijn ooit beter geweest maar het ziet er zeker niet verkeerd uit.
      Alleen het crackling mag er van mij wel wat meer uit, zit er teveel in.
      Als Wolff dit nou eens aanpakt, de Extreme Salute vond ik zelf in 2008-2009 de beste 19 shots cake op de markt, breng die effecten terug en maak er een pakket van, 6 stuks voor bijvoorbeeld 100,- euro, goede concurrentie van de China by Night en Buurtassortiment XXL denk ik zo!

      Comment


        Pff, als ik die peony's met crackling zou krijgen zou ik er spontaan een emmer water overheen gooien.
        VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

        Comment


          nog wat filmpjes van 2008/2009 (wou dat ik ze nog eens voor die prijs mocht aanschaffen )

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            zo jammer he

            2 filmpjes van de oude e.s.
            Extreme Salute 1

            Extreme Salute 2


            De nieuwe zijn ruk en komen nergens in de beurt van deze eerst(oude)versie zowel 2009 als 2010 niet dus hoop dit jaar onder vuurwerktotaal misschien weer wat beter al betwijfel ik dit

            Comment


              Tja, toen was het barely legal, nu is het barely interesting of barely different then other (overpriced)cakes...

              Hier 1 van mij van 1¾ jaar geleden..

              Comment


                Wat zou een karton kosten? denk je dat je ook bijvoorbeeld 3 potten kunt kopen, en dan 3 verschillende krijgt? iemand ervaring met een winkel die dat wilt doen?
                VUURWERK BRUCHEM

                Comment


                  Gewoon vragen, ze zitten mixed in een doos dus ze moeten wel heel moeilijk gaan doen als ze niet even voor jou wat verschillende pakken. Mijn dealer deed er iig niet moeilijk over.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
                    Gewoon vragen, ze zitten mixed in een doos dus ze moeten wel heel moeilijk gaan doen als ze niet even voor jou wat verschillende pakken. Mijn dealer deed er iig niet moeilijk over.
                    Is het na de overname door Wolff zeker dat ze met 6 verschillende in een karton zitten?

                    Comment


                      Pyromaniac 1975 melde dat ze net als in 2009 met 12 in een karton gaan.
                      2x de hele serie dus. Ook zegt Wolff er niks aan veranderd te hebben.

                      Comment


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          Ben toch wel blij dat ik 6 stuks van deze heb besteld ( 12,50 per stuk )
                          _________
                          Lucca

                          Comment


                            Bedankt voor het filmpje Rob.
                            Het blijft een topper onder de toppers.
                            Voor het horen van de burst hoef je niet eens het geluid harder te zetten

                            Comment


                              Deze cake had gisteravond de 1 na hardste burst van alle cakes. De burst duo stak boven alles uit; deed bijna pijn aan mijn oren haha.

                              Bij de extreme salute viel zoals altijd de harde burst op en hiernaast het zeer grote effect
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                Zien we op het bovenstaande filmpje 1 ES? Dan wordt dat er een halen

                                Comment

                                Working...
                                X