Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Break Down

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hierbij lanceer ik plechtig mijn eerste filmpje op deze top site.

    Break Down: http://www.youtube.com/watch?v=1dwZhwFmZiw

    Met de hand gemaakt met een gewone, geleende camera. Kwaliteit is niet top, maar ik vind zelf dat goed te zien is dat deze cake zijn prijs van 25 euro zeker waard is, maar dat ie duidelijk minder spectaculair is dan zijn grotere broer, de Ultimate Force. Ondanks dat hij er wel behoorlijk veel op lijkt.

    (By the way: het zijn wel twee potten tegelijk, ondanks dat je maar één finale ziet)
    Laatst aangepast door cass; 15 December 2007, 19:48.

    Comment


      #32
      Dit voor 25euro?! Ongelooflijk! Keiharde knallen (uit zulke tubes?!), enorme effecten op niet te grote, niet te kleine, hoogte, en een finale die, een beetje laag, iedereen hulde in zilvergouden schittering. Het was mijn finale na heel wat ander moois (Panther, Stars Over Paris, Extreme Salute) maar hij was absoluut het hoogtepunt. Volgend jaar weer! Wat een onwaarschijnlijke topkwaliteit voor een ongelooflijke prijs, deze serie!

      Comment


        #33
        1 ging goed, 1 weigeraar. En toen men op ging ruimen gooide een slimmerik dit ding op het vuur met levensgevaarlijke rondvliegende bombetten om je heen.

        Comment


          #34
          Toppertje dit voor die 25 euro, mocht je een 10tje meer budget hebben zou ik wel voor de Ultimate force kiezen. Heb je genoeg geld dan moeten ze allebei in je collectie!

          Comment


            #35
            Ik vond hem zeer mooi
            we hadden er 4 en ze gingen allemaal goed, op een paar schoten na die iets te laag knalden, maar echt een toppertje


            kijk maar op youtube bij mijn filmpjes, daar is hij ook bij afgeschoten


            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

            Comment


              #36
              Nog een duidelijk filmpje van de Break Down. Filmpje komt van VDR vuurwerk

              Comment


                #37
                duurt deze cake langer dan de ultimate force ???

                Comment


                  #38
                  Nee, Ultimate Force duurt langer

                  Comment


                    #39
                    heeft iemand ervaring met deze cake dit jaar ( 08/09 )

                    Comment


                      #40
                      Ik had hem gekregen als vervanger van de Ultimate Fantasy.

                      Ik vond hem tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. In werkelijkheid is het ook een relatief kleine cake. Volgens mij een van de kleinere 500 grammers. Met 44 schoten wel een flink aantal. De effecten zijn leuk, maar niet groot uitgewerkt. Maar de prijs maakt ook weer veel goed.

                      Ik had hier ook niet voor gekozen als ik wist welke effecten het zou hebben. Maar desondanks een leuke batterij, dat wel.

                      Comment


                        #41
                        Ik had er niet meer van verwacht, leuke cake, verschillende effecten, duurt lekker lang, en 25 is een mooie prijs. Dit jaar neem ik em weer. Ook leuk om em te combineren met de 100s van asian low budget line. Gr
                        Fallas 2011

                        Comment


                          #42
                          deze is toch 29,95?

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            deze is toch 29,95?
                            dat klopt idd.

                            Comment


                              #44
                              Twee stuks Break Down, geschoten tijdens de demo van Harten 4 te Veenendaal, 17 december 2009.

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #45
                                Ik had er 2 doorgelont! opzich wel leuk maar als je daarvoor net 2x extreme salute doorgelonten hebt afgestoken, dan gaat de breakdown echt zacht!
                                Leuk boekettjes leuke mines in het begin en een eindsalvootje maar wat mij betreft niet voor 00:00. meer voor in de vooravond vind ik! cijfer: 7-

                                Comment

                                Working...
                                X