Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Lelystad op Consubeurs Lelystad 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkland Lelystad op Consubeurs Lelystad 2009

    Vuurwerkland Lelystad op Consubeurs Lelystad 2009

    Vuurwerkland Lelystad is de winkel die als eerste de naam Vuurwerkland ging dragen. Als sinds vele jaren staat Vuurwerkland Lelystad garant voor goed vuurwerk voor zeer scherpe prijzen. Dit jaar presenteert Vuurwerkland Lelystad zich aan het grote publiek op de Consubeurs in Lelystad. De consubeurs is een beurs voor consumenten waar bedrijven zich presenteren aan het publiek. De Consubeurs heeft een Oosterse inslag, vuurwerk is hier dus erg op zijn plaats.


    Bezoek de Consubeurs:

    Openingstijden
    Zaterdag 26 september: 10 – 17 uur
    Zondag 27 september: 11 – 17 uur

    Locatie
    In een tent op het grasveld naast het Agora Theater te Lelystad

    Entree
    Gratis

    Tijdens de Consubeurs kunnen alvast bestellingen geplaatst worden bij de stand van Vuurwerkland Lelystad. Speciaal voor deze beurs heeft Vuurwerkland Lelystad een aantal speciale beursaanbiedingen met o.a. hoge kortingen en gratis vuurwerk. Een groot deel van de nieuwe producten voor dit jaar zijn nu al te zien op de stand.

    Kom zelf kijken en profiteer van onze speciale beursaanbiedingen!



    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    #2
    Misschien dat ik hier nog wel even heen ga

    Comment


      #3
      Zal eens kijken, ben morgenmiddag waarschijnlijk vrij, zo ver is het niet.

      Comment


        #4
        Is koen hier ook bij aanwezig?

        Comment


          #5
          Neen, Koen zal niet op de stand aanwezig zijn, wat ik begrepen heb zal Peter Brave zelf de stand bemannen

          Comment


            #6
            Ah, oke. Bedankt voor de info Fred ;)

            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Neen, Koen zal niet op de stand aanwezig zijn, wat ik begrepen heb zal Peter Brave zelf de stand bemannen

            Comment


              #7
              Wat leuk, eindelijk eens iets in Lelystad Morgen ochtend even langs (is hier paar min vandaan) want ik moet morgen middag en zondag werken.
              Ben benieuwd
              www.jekovuurwerk.nl

              Comment


                #8
                Ik overweeg ook om even te komen kijken.
                En acties/kortingen zijn altijd meegenomen.

                Comment


                  #9
                  Zal ook wel willen maar helaas geen vervoer.
                  Voor de mensen wie wel gaan Foto`s zijn welkom And have fun

                  Comment


                    #10
                    wat toevallig dat dit onder mijn ogen rolt ik denk dat ik er morgen ook heen ga . ik hoop nog vele bekenden tegen te komen
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Stand Vuurwerkland op Consubeurs druk bezocht
                      Afgelopen zaterdag en zondag werd de Consubeurs georganiseerd in Lelystad. Omdat deze beurs vooral Oosters georiënteerd is kon Vuurwerkland Lelystad als bekendste lokale vuurwerkwinkel uiteraard niet ontbreken. Roger, Christel en Peter stonden in de stand en ontvingen daar duizenden bezoekers. Voor al deze bezoekers hadden we een leuk presentje: een Vuurwerkland tas met daarin sterretjes, een Vuurwerkland paspoort, een rolletje pepermunt en een speciale aanbieding met korting en gratis vuurwerk. Deze tassen vonden gretig aftrek en we hopen iedereen die we op de stand hebben gesproken ook in december in de winkel te mogen begroeten!


                      Roger maakte onderstaande foto’s van onze stand op de consubeurs:
                      Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

                      Comment


                        #12
                        fred is er ook nog wat gezegt over de prijzen? Gaan ze omhoog, omlaag of blijven ze gelijk??

                        Comment


                          #13
                          btw...erg vette tafel op die foto's zeg!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door lucaTM Bekijk bericht
                            fred is er ook nog wat gezegt over de prijzen? Gaan ze omhoog, omlaag of blijven ze gelijk??
                            Heb helaas moeten afhaken, door omstandigheden niet kunnen gaan.!!!
                            Wie weet kan iemand anders daar antwoord op geven.
                            Maar zo wie zo hebben we vrijdag a.s. meer informatie, want dan is er een demo van B&W

                            Comment


                              #15
                              ooke fred

                              Waar is die Demo als ik vragen mag en is die Demo voor dealers of particulieren?

                              Comment

                              Working...
                              X