Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag het Vuurwerkland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Top nieuws ik wacht met spanning af

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl Bekijk bericht
    Nou, een klein tipje dan: er komen dit jaar diverse waaiercakes bij, verdeeld over de verschillende collecties.

    Comment


      Beste Koen,

      Ik lees overal dat de scheepskosten vanuit china goedkoper zijn geworden. Zullen wij hier iets van gaan merken in de zin van prijsverlagingen?

      Groeten,

      Beja

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Beja Bekijk bericht
        Beste Koen,

        Ik lees overal dat de scheepskosten vanuit china goedkoper zijn geworden. Zullen wij hier iets van gaan merken in de zin van prijsverlagingen?

        Groeten,

        Beja
        Waarschijnlijk niet. Ondanks dat het transport iets goedkoper is geworden zijn er een aantal andere dingen bijgekomen of duurder geworden (bijv. CE-keuring en extra bunkervoorzieningen). Daarbij hebben we dit jaar het een en ander aan kwaliteitscontrole en verbetering proberen te doen waardoor de kostprijs van de producten in China voor ons is gestegen.
        [B]Vuurwerkland.nl[/B]

        [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

        Comment


          Geld in kwailiteitsverbetering steken is nog niet zo slecht niet. Verwacht veel van b&w dit jaar Zolang er maar door de controle, verbetering en uitbreiden van bunkervoorzieningen geen stijgende lijn in de prijs komt. Dat zal zonde zijn.

          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl Bekijk bericht
          Waarschijnlijk niet. Ondanks dat het transport iets goedkoper is geworden zijn er een aantal andere dingen bijgekomen of duurder geworden (bijv. CE-keuring en extra bunkervoorzieningen). Daarbij hebben we dit jaar het een en ander aan kwaliteitscontrole en verbetering proberen te doen waardoor de kostprijs van de producten in China voor ons is gestegen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl
            Heb jij een goed idee dat met vuurwerk te maken heeft? Bijvoorbeeld een ludieke promotieactie of een bepaald effect dat je haast nooit ziet?

            Ga dan naar VuurwerkBlog.nl, deel jouw idee en win vuurwerk.

            Echt alles is welkom en wordt door ons bekeken. Heb jij een idee dat wij ook daadwerkelijk gaan gebruiken? Dan krijg jij van ons een groot vuurwerkpakket!
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Koen als ik dit topic nog een keer mag aankaarten?
            Is er nog een winnaar bekend van deze actie?
            groetjes Fred

            Zijn er nog ideeën binnen gekomen waar potentie in zat?
            Is hier nog een winnaar uit de bus gekomen??

            Comment


              de extreme salut is een cake die ieder jaar weer de kop op duikt .
              voor zo ver ik weet is dit geen 500 grammer .
              komt er ooit nog een een 500 grams versie van deze cake ??

              en ik heb nog een vraag het schijn zo te wezen dat er verschilende types van deze cake in de om loop zijn . waarom maken julie daar geen pakketjes van ??
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                Beste,

                het valt mij na de demo van gisteren op dat er (weer) verschillende cakes een totaal andere uitwerking hebben. Waarom veranderen jullie iedere keer alles?

                Enkele opvallende punten zijn:
                - Extreme Salute: Burst lijken minder hard, sterker nog de Outbreak overtreft ze. en het lijkt erop dat er nu 1 versie is?
                - Crossete king: Nadat vorig jaar spinning tails to blue peony er zijn ingestopt heeft dit potje nu alweer een andere uitwerking.

                Waarom zal je een topper (zoals de E.S) nu veranderen? Als ze als warme broodjes over de toonbank gaan?

                Comment


                  een poosje geleden is er in lelystad een beurs geweest waar julie ook waren .
                  op die beurs is mij vertelt dat de elite box cakes heeft van wel boven de 200gram
                  klopt dat ? en zo ja hoe zwaar zijn die cakes dan precies ?

                  en zijn die pakketen zaols de elitebox ook gefilmt ?
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    B&W heeft toch ook een lijn genaamt Partyland? Hoezo is er dan geen Topic over deze lijn?
                    Guess who's back?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
                      B&W heeft toch ook een lijn genaamt Partyland? Hoezo is er dan geen Topic over deze lijn?
                      Is volgens mij alleen kindervuurwerk en speciaal voor de Action bedacht. De Partyland-lijn verkoopt ook niet alleen kindervuurwerk, maar ook badmintonsets enz.

                      Comment


                        N.a.v. een ander topic kwam deze vraag weer bij mij boven: Hoe zit het nu met de Havana collectie? Alles wijst er op dat deze collectie van Hardix is, maar toch werd deze vorig jaar op vuurwerkland.nl aangeboden. Dit is natuurlijk te verklaren doordat 1 dealer graag van jullie webshop gebruik maakt, maar ook de havana collectie wil verkopen. Maar nu zag ik op foto's dat deze collectie ook op jullie dealerdemo werd geshowd. Hoe zit dit nu?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                          de extreme salut is een cake die ieder jaar weer de kop op duikt .
                          voor zo ver ik weet is dit geen 500 grammer .
                          komt er ooit nog een een 500 grams versie van deze cake ??

                          en ik heb nog een vraag het schijn zo te wezen dat er verschilende types van deze cake in de om loop zijn . waarom maken julie daar geen pakketjes van ??
                          Misschien komt de 500 gram versie er ooit maar daar zijn op dit moment geen plannen voor.

                          We hebben er al eens over nagedacht om de versies te bundelen en er een pakket van te maken. Wellicht doen we dit in de toekomst. Er zitten er overigens 12 in een doos en het zijn telkens 2 sets van 6, dus in feite zou je met een halve doos ze allemaal hebben...
                          [B]Vuurwerkland.nl[/B]

                          [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
                            Beste,

                            het valt mij na de demo van gisteren op dat er (weer) verschillende cakes een totaal andere uitwerking hebben. Waarom veranderen jullie iedere keer alles?

                            Enkele opvallende punten zijn:
                            - Extreme Salute: Burst lijken minder hard, sterker nog de Outbreak overtreft ze. en het lijkt erop dat er nu 1 versie is?
                            - Crossete king: Nadat vorig jaar spinning tails to blue peony er zijn ingestopt heeft dit potje nu alweer een andere uitwerking.

                            Waarom zal je een topper (zoals de E.S) nu veranderen? Als ze als warme broodjes over de toonbank gaan?
                            Zoals in een ander topic aangegeven komt mij dit vreemd voor daar wij op de demo producten hebben geschoten van 2008.

                            Van de X-treme Salute is 1 versie geschoten, het zijn er nog steeds meer. Hoe hard of zacht iets overkomt heeft met veel factoren te maken: opslag, vervoer, vulling in China, kwaliteit van de opname. Het is moeilijk te zeggen wat er "aan de hand" is. Er is in ieder geval niet aan gesleuteld.
                            [B]Vuurwerkland.nl[/B]

                            [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                              een poosje geleden is er in lelystad een beurs geweest waar julie ook waren .
                              op die beurs is mij vertelt dat de elite box cakes heeft van wel boven de 200gram
                              klopt dat ? en zo ja hoe zwaar zijn die cakes dan precies ?

                              en zijn die pakketen zaols de elitebox ook gefilmt ?
                              Er zitten cakes met meer dan 200 gram kruit in de Elite Box. Zie voor meer info het topic elders op dit forum.
                              [B]Vuurwerkland.nl[/B]

                              [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
                                B&W heeft toch ook een lijn genaamt Partyland? Hoezo is er dan geen Topic over deze lijn?
                                Waarom er geen topic is weet ik niet. Partyland is een merk van ons waarin wij kindervuurwerk verkopen aan winkelketens als: action, aldi en praxis. Partyland heeft een zeer complete lijn kindervuurwerk en houdt zich daarnaats ook bezig met de import van kinderspeelgoed. De partyland lijn zal op termijn ook (vaak ook door het jaar heen) verkrijgbaar zijn bij Vuurwerkland dealers.
                                [B]Vuurwerkland.nl[/B]

                                [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

                                Comment

                                Working...
                                X