Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolff Cracker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Conclussie: Het zijn dus gewoon basic kanonslagen met een fris vernieuwend jasje.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #32
      Filmpje
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #33
        Haha dat ze hier zelfs een film van hebben!
        Kan er alleen niet echt uit op maken of ze harder gaan of niet.

        Comment


          #34
          idd tof dat ze een filmpje leveren van een knaller maar iig geen snipper te zien. ik kan ze dus rustig links laten liggen

          Comment


            #35
            Juist dat er geen rotzooi achterblijft vind ik positief. Normaal als je een rotje afsteekt blijft de helft liggen. Ik vind het absoluut niet tegenvallen.

            Comment


              #36
              LOL dat ze hier een film van hebben, geweldig gewoon. Ik heb geen idee wat snippers zijn maar ik toch echt heel weinig en alleen kleine stukjes papier zien niet groter dan een lont of zo. Ziet er mooi uit zo
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #37
                ik denk dat ik dit jaar zeker een paar slofjes van wil kopen .
                ik wil ze eens vergelijken met ander kanonslagen .
                en dan niet alleen wat de knal betreft maar ook hoe dik die huls is en of er meer kruit in zit en wat voor kleur het kruit heeft want dat kan een boel uit maken
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #38
                  heb vernomen dat deze kanonslag niet heel veel harder gaat knallen dan de oude vertrouwde shising van wolf.
                  om dat (volgens de winkelier die mij dit vertelde)
                  de oude shishing al bijna op de max aantal db licht.
                  maar tog even met me eigen ooren horen en met me ogen zien

                  Comment


                    #39
                    Bij mijn dealer zijn deze zelfs nog een aantal cent goedkoper als de originele shisings.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #40
                      Snap niet waarom ze met een duurdere kanonslag komen, deze kosten bij een dealer in de buurt €2,50 terwijl de Shising de helft goedkoper zijn in de voorverkoop.

                      Comment


                        #41
                        als je het filmpje goed bekijkt zie ik wel degelijk een zooitje snippers liggen. speel m desnoods een paar keer af, before en after zegmaar.

                        veel harder geloof ik niet dat ie zal knallen maar zo te zien snippert ie wel meer dan menig ander rotje of astronautje

                        Comment


                          #42
                          Naar mijn idee gingen ze toch wel iets harder dan een normale shi-shing cracker en het feit dat ze toch wel een beetje snipperen zou ik eerder voor deze kiezen dan de shi-shing cracker.
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #43
                            ja vond het snipperen matig de canon crackers van original snipperden beduidend beter! de knal was ook gewoon het zelfde als een rotje.

                            Comment

                            Working...
                            X