Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Sniper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mij is verteld dat hij weer terug zou zijn op z'n ouwe niveau. T.o.v. vorig zou de nieuwe productie weer top zijn. Ik ben zeker heel benieuwd, want in potentie blijft dit echt een hele mooie.
    Vier veilig, vier legaal!

    Comment


      Ik had een Sniper, batch 2011 van bij Loots...
      Dit was echt een slecht blok. Rotzooi.
      De bombettes gingen niet hoog, echt veel te laag, en de boeketten waren heel klein.
      Pure oplichterij voor die prijs.

      Comment


        hoe was de 2012 versie?

        Comment


          Had er 2 gratis gekregen, alleen geen idee wat het productie jaar was.
          Blijft iig een goeie cake met mooie uitwerking. De blauwe mines zijn ook top.


          Hier zie je hem samen met andere pot. Je haald hem er wel makkelijk uit.

          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            Een van de beste cakes uit deze lijn maar hoor er zo weinig meer over, emand enig idee wat de adviesprijs is voor deze beauty ?
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Een van de beste cakes uit deze lijn maar hoor er zo weinig meer over, emand enig idee wat de adviesprijs is voor deze beauty ?
              Is dit jaar verlaagd naar €39,95 en geloof dat deze in sommige folders in de aanbieding is.. 3 voor €99,95
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                Ben heel benieuwd naar deze, heb hem meerdere keren gehad maar heb de versie 2012 nog staan en bewaard voor komende jaarwisselingen. De meningen zijn hier erg verschillend over, de 1 is er helemaal idolaat van en de ander vervloekt hem. Ik heb deze cake vorig jaar gekregen bij een bestelling maar hoop dat het effect weer als van ouds is.

                Iemand deze toevallig al gezien op een demo of iets?
                Een echte Leerdammer eet kaas.

                Comment


                  Wat voor de een goed is kan voor de ander juist waardeloos zijn en andersom, ik zou zeggen dat je deze cake gewoon neerzet en er van gaat genieten. Je hebt hem toch al en wat de andere ook zegt, het verandert er niets meer aan.
                  Bij een demo zal je deze denk ik nog weinig geschoten zien worden, het is een product wat namelijk al weer wat jaartjes mee gaat.
                  Ik zoek hem ook en hopelijk kruist hij dit jaar mijn weg met een leuke korte korting want ik blijf het echt een beauty vinden.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    Ik denk ook dat ie weer op mijn lijstje komt.
                    Ik heb afgelopen jaren steeds de 4 space pakketten afgestoken en dat een waaier versie van de ,,Sniper'' in.
                    Maar de 4 space is niet meer, dus de Snipert maar weer kopen/afsteken.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      Echt niemand die met zekerheid kan zeggen hoe de 2012 versie afgelopen jaarwisseling presteerde in de straat? Ben van plan er 4 in m'n finale te gebruiken, wil dus wel met zekerheid weten dat ze gewoon weer als van ouds zijn. Iemand anders nog goede andere vervangers? Kan zelf helemaal niks vinden kwa goed alternatief, het goud van deze cake is toch wel tamelijk bijzonder!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
                        Echt niemand die met zekerheid kan zeggen hoe de 2012 versie afgelopen jaarwisseling presteerde in de straat? Ben van plan er 4 in m'n finale te gebruiken, wil dus wel met zekerheid weten dat ze gewoon weer als van ouds zijn. Iemand anders nog goede andere vervangers? Kan zelf helemaal niks vinden kwa goed alternatief, het goud van deze cake is toch wel tamelijk bijzonder!
                        De event cake nummer 2, maar dan wel productiejaar 2010 of 2011
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          als ik zo de filmpjes bekijk heb ik maar 1 mening:
                          - 1e versie van de cake Final Fantasy 9000000

                          - 2e versie Right up the hole Jammer weer bij lange na geen 45 euro waard meer

                          Comment


                            Hier nog een filmpje maar dan los, voor mij blijft het een topper:

                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment




                              Hier zie je aan het begin een Sniper die haast had! Voor het eerst gehad en ik vind het een geweldige cake!
                              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment


                                Vond deze persoonlijk tegenvallen, kleine boeketten met een zwakke burst (2012 versie):

                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X