Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Dynasty Red Box [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Dynasty Red Box [Ass.]

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Wolff_Red_Box_groot.gif
Vertoningen:1
Grootte:32,8 KB
ID:	1610106

    Artikelnummer: 660
    Artikelnaam: Dynasty Red Box
    Bruto Gewicht: 3.700 gr.
    Aantal Cakes: 5
    Aantal Fonteinen: 6 + 1 i.c.m. cake
    Effectomschrijving: 5 Cakes en 6 fonteinen en een cake gecombineerd met fontein gesorteerd in een box.
    Richtprijs: 49.90
    Verpakkingseenheid: 4/1


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 17 October 2012, 10:07.

    #2
    de prijs is 44.95 veder weet ik niets van dit pakket ben wel van plan om em dit jaar te gaan kopen

    Comment


      #3
      ow en sorry maar bij mijn dealer in het krantje staat dat dit pakket bestaat uit

      5 cakes
      9 fonteinen
      6 vuurpijlen
      en 1 romeinse kaars

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
        ow en sorry maar bij mijn dealer in het krantje staat dat dit pakket bestaat uit

        5 cakes
        9 fonteinen
        6 vuurpijlen
        en 1 romeinse kaars
        Oke dan, interessant, deze info komt uit de catalogus namelijk, gaan we dit jaar eens even navragen.

        Comment


          #5
          Meerdere mensen die deze dit jaar hebben gekocht? Best wel een relatief zwaar pakketje met zn 3,7kg als je kijkt naar zn concurenten in deze prijsklasse.

          Oja bij mij zit hier gewoon de spullen in uit de beginpost.
          Laatst aangepast door FabianGTI; 29 December 2008, 18:51.

          Comment


            #6
            is hier een filmpje van?
            [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

            Comment


              #7
              Afgelopen jaar een adviesprijs van 49,95. Zelf heb ik deze doos gehad voor 25 euro. Zelfs dat vond ik te veel. Veel te veel.

              Ja, de fonteinen waren leuk, maar van niveau meterpakket. Alleen dan een mooier label. Wat betreft de cakes, dit zijn niet eens cakes te noemen. Gewoon fonteintjes met lucheffect. De luchteffecten stellen in prinipe niets voor. Dit zijn vrijwel alleen maar fluiters, comets of wat tails.

              Menig vuurwerkliefhebber kan voor 25 euro een leukere set fonteinen of kleine potjes met lucht effect samenstellen om nog maar te zwijgen over een bedrag van 50 euro. Ook een goede winkelier kan een klant aan meer en beter helpen voor dat bedrag.

              Comment


                #8
                Daarom koop ik nooit zulk soort pakketten want t valt altijd tegen en daar heb je gelijk in dat t te duur is. T is leuk voor de gewone man die gewoon met oud en nieuw wat wil kopen maar de echte liefhebber weet wel beter.

                Comment


                  #9
                  a. dan heb je die box ergens met korting gekregen neem ik aan.
                  b. geldt dat niet voor 9 van de 10 pakketten?

                  Een goede winkelier kan uiteraard voor 50,-- een leuk geheel samenstellen van allerlei kleinere cakes en fonteinen, maar enerzijds heeft de winkelier daar vaak geen tijd voor, anderzijds zit de klant daar vaak niet op te wachten. Die pakken een pakket en peren 'm weer. Daar zijn de pakketten ook voor in het leven geroepen, gemak.

                  Maar je hebt gelijk dat de inhoud van een pakket vaak tegenvalt als je het afzet tegen de mogelijkheid die losse cakes bieden. Een goede winkelier informeert z'n klant daar over en dan kan de klant zelf aangeven wat ie wil.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #10
                    Uiteraard was het pakket met korting, anders had ik hem er niet eens bijgenomen. En ja, dat geldt voor 9 van de 10 pakketten. Je moet wat dat betreft net een goed pakket tegenkomen.

                    Het hangt denk ik af van de wens van de klant. Mijn vader en oom zijn bijvoorbeeld de gewone man die waar voor zijn geld willen. Niet iedere gewone consument wilt dus een pakket en snel er vandoor. Dat is een misvatting die er nog wel eens wilt zijn. Echter, een fors deel van de gewone man/vrouw doet dit wel.

                    Daarnaast hangt het van de winkelier af wat zijn service is. Een goede winkelier zal zijn klanten goed adviseren als de klant daar om vraagt. Een winkelier die direct verwijst naar een pakket als dit, is mijn inziens bezig met easy money in plaats van het leveren van klantgerichte service. Is op zich niet erg, want als je gemak wilt dan betaal je daar voor. In dat opzicht zijn wij het met elkaar eens.

                    Echter, mijn review heb ik geschreven op basis van mijn ervaringen met dit pakket en is vooral bedoeld voor de gebruikers van dit forum die twijfelen over de aanschaf van het pakket. Hopelijk is het nu wat meer duidelijk met welk doel ik de review heb geschreven.

                    Comment

                    Working...
                    X