Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Air Defence

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Air Defence

    Artikelnummer: 1873
    Artikelnaam: Air Defence
    Bruto Gewicht: 1.375 gr.
    Netto Kruitgewicht: 196 gr.
    Aantal Schoten: 14 Schots
    Effectomschrijving: Krachtpatser met felle bursts en mooie mijn-effecten.
    Tijdsduur: 30 sec.
    Stijghoogte: 20-25 m.
    Richtprijs: €17,50
    Verpakkingseenheid: 12/1
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 20:23.

    #2
    Dit is ook een topper van heb ik jou daar.
    Prachtige felle mines effecten in combinatie met crosettes.
    Een steengoede 200 grammer voor een zeer lage prijs.
    Een aanrader.

    Comment


      #3
      Deze ga ik dit jaar zeker halen ,, vind het een erg mooie pot .
      En hij kost maar 16 euro

      en die blauwe mine effecten ertussen vind ik er speciaal uitzien ,, zie je niet zo vaak

      Comment


        #4
        ook deze zal ik kopen aankomend o&n , omdat ik het liefst veel variatie zie in mijn collectie , en daarnaast is deze ook erg mooi met zijn krachtige mine's en kleur rijke crosette's met bijzondere pistels .

        edit : het kopen van dit blokje is niet gelukt wegens veranderen van dealer , maar ik ben wel erg benieuwd naar live ervaringen van anderen .
        Laatst aangepast door damianus; 1 January 2008, 13:06.
        www.thundershow.nl

        Comment


          #5
          Geweldig potje!
          Leuke effecten en die mines die doen het em erg gaaf!!!
          Zeker aan te raden en zeker voor die prijs!!

          Comment


            #6
            ook deze ben ik van plan om te kopen, de mines zijn extra speciaal omdat je die nagenoeg niet ziet in Neerlandsch vuurwerk. Ook vind ik de effecten zelf erg grappig.

            Vincent

            Comment


              #7
              zo wat een bak er zijn er dus een heel stel bijgekomen merk ik al.. de keus word moeilijker en moeilijker en we willen en hebben al zoveel !!!!

              Comment


                #8
                Zeer acceptabele 200 grammer.
                Jammer dat hij afsluit met een mines effect.

                Comment


                  #9
                  Heeft iemand hem gehad? Hoe beviel hij?

                  Comment


                    #10
                    Wou hem dit jaar aanschaffen alleen toen had mijn dealer hem niet in de folder. Toen had ik daar dus besteld en hadden ze hem wel Had jammer genoeg geen geld meer. Dus dit jaar in de losse verkoop nog een keer heen kijken of hij er is
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Ik heb een filmpje gevonden!

                      Vind het echt prachtige effecten. Een prachtige pot voor een redelijke prijs!
                      Jammer dat ze hem hier niet verkopen, en dat hij afsluit met een mine

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Ik wil toch nog even de Air Defence onder de aandacht brengen.
                        In mijn ogen een van de beste cake,s van Dynasty.
                        Prachtig die crosette,s in verschillende kleuren en mooi die mines erbij.
                        En de cake is betaalbaar voor een 200 grammer
                        Toppertje

                        Comment


                          #13
                          als ze deze dit jaar verkopen gaan er een viertal mee naar huis, heerlijke crossettes en mooie en heldere kleuren komen er in dit potje voor.
                          goed dat je deze toch weer even onder de aandacht brengt fred want dit potje heeft een zeer nette prijs/kwaliteits verhouding en verdient het om gezien te worden.
                          van het effect moet je houden natuurlijk maar wil je iets wat je niet al te vaak tegenkomt neem deze dan zeker mee!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Ik wil toch nog even de Air Defence onder de aandacht brengen.
                            In mijn ogen een van de beste cake,s van Dynasty.
                            Prachtig die crosette,s in verschillende kleuren en mooi die mines erbij.
                            En de cake is betaalbaar voor een 200 grammer
                            Toppertje

                            http://ub.pyroworld.nl/movies/Wolff_...ir_Defence.rar
                            Toevallig omdat je hem op AVP tegen kwam, dat je hem hier ook weer even onder de aandacht wou brengen? (Op AVP was je bericht namelijk eerder dan hier )

                            Niet dat dat er toe doet.

                            Deze zou ik zelf ook graag willen! Helaas is hij hier (vorig jaar niet iig) verkrijgbaar.. Wie weet hebben ze hem dit jaar Lijkt me echt een topper!

                            Comment


                              #15
                              Eerlijk gezegd werd hij op AVP weer onder mijn aandacht gebracht.
                              Goed gezien Pyroguy
                              Maar ik vind hem super, laatst weer op de demo gezien. Topper.
                              Vooral die kleuren combinatie lemon met pink: prachtig.

                              Comment

                              Working...
                              X