Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fuego

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Yep, voor deze single shot moet je inderdaad 18 jaar zijn !!!!!

    vr.gr.

    Edwin
    Laatst aangepast door Vuurwerkshop7kamp; 20 September 2012, 21:11.
    Laten we het vooral gezellig houden !

    Comment


      #47
      Prachtige single shot en qua consistentie ook dik in orde zo te zien.
      Aantrekkelijk om te verwerken in een (step)-project of gewoon los in een showtje.
      Deze gaat op de wishlist
      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

      Comment


        #48
        Dit is echt zo'n product waar je alle aandacht van je straat mee kan winnen. Ik ga hier zeker ook een paar van aanschaffen. Zit er echt dik in orde uit; mine gevolgt door een zeer dikke tail die nog echt hoog gaat.

        Comment


          #49
          Dit was echt een topper, hele dikke felle tail!
          Raaddebom.nl

          Comment


            #50
            Na die tail te zien, dacht ik daar is een mortier A La 'Mortal' terug in het assortiment. Jammer genoeg niet, na z'n mooie tail had ik toch echt een boeket verwacht!
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              #51
              Ik zag 'm voor het eerst en dacht "Nee". Verwachtte eigenlijk nog iets na de tail. Op film nu verschillende keren terug gezien en hij kan me steeds meer bekoren. Om me heen lopen ze aan me kop te zeuren "Nemen, top etc.". Mijn twijfel is nog niet helemaal weg....
              Vier veilig, vier legaal!

              Comment


                #52
                Wie o Wie kan vertellen hoeveel van deze single shots in een karton zitten?
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #53
                  Ik moet ook op zijn minst een paar kartonnen hebben van deze juweeltjes Hele dag Fuego's afsteken, en om 00.00 uur een show met alleen maar Fuego's
                  One shot

                  Comment


                    #54
                    Hier komt sowieso een karton!
                    Eindelijk goeie single shots in nederland

                    Comment


                      #55
                      Er zitten er 60 in een karton.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        #56
                        Lol kartonnen? voor die 200€ zijn er heel wat leuker dingen te bedenken dan een karton of zoals sommige zeggen kartonnen...

                        ;)

                        Leuke shot, maar vind hem aan de prijs om er echt meerdere te gaan halen.. Kan er wel komen maar niet super veel..

                        Comment


                          #57
                          Erg mooi, maar ik vind de prijs te hoog voor slechts 1 ding

                          Comment


                            #58
                            ik snao dat mensen dit mooi vinden en graag willen hebben, maar het het is niks voor mij

                            Comment


                              #59
                              Wat een bijzonder product is dit, uniek voor de Nederlandse markt.

                              Op fpm heb ik gelezen dat ze gister in een show in Deventer gebruikt zijn.
                              bron

                              En de link naar de show vanaf 1.05.
                              De link
                              Groeten...:)

                              Comment


                                #60
                                In het filmpje van die show is goed te zien dat de tails van 'The moment' niet veel onder doen voor de Fuego. De fuego heeft misschien een iets dikkere tail, maar het voornaamste verschil vind ik de mine. De fuego heeft een grote, heldere rode glitter mine, terwijl The moment een veel kleinere blauwe mine heeft!

                                Comment

                                Working...
                                X