Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fuego

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
    Helaas! Niet meer te bestellen.
    Dan maar via jou.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      Weet iemand misschien waarom Wolff deze niet meer levert?

      Hier is een dealer in de buurt die de Piranha (omlabeling van de Fuego) nieuw heeft dit jaar, ga daar sowieso een paar van bestellen

      Comment


        ik hoop dat ik er nog ergens een aantal kan scoren voor een leuke prijs. Heb er spijt van dat ik er vorig jaar niet meer gekocht heb

        Comment


          Ik heb er vorig jaar ook een paar gekocht. Hier is een film van een los exemplaar. Zo dicht erop in de straat is het toch erg anders dan wanneer het geschoten wordt tijdens een show.

          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
            Weet iemand misschien waarom Wolff deze niet meer levert?

            Hier is een dealer in de buurt die de Piranha (omlabeling van de Fuego) nieuw heeft dit jaar, ga daar sowieso een paar van bestellen
            Volgens mij is de voorraad gewoon op bij Wolff en gaat men deze ook niet meer bij bestellen...eeuwig zonde als je mij of elke andere liefhebber vraagt. Echter, van de liefhebbers moet een importeur het niet hebben helaas...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
              Volgens mij is de voorraad gewoon op bij Wolff en gaat men deze ook niet meer bij bestellen...eeuwig zonde als je mij of elke andere liefhebber vraagt. Echter, van de liefhebbers moet een importeur het niet hebben helaas...
              Wel raar dat Intratuin Apeldoorn ze gewoon kan bestellen nog, heeft ze nieuw in het assortiment onder de naam Piranha.
              Heb er een paar besteld daar

              Comment


                wellicht komen ze ergens anders vandaan dan want voor zover ik weet levert Wolff niet aan een intratuin.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  wellicht komen ze ergens anders vandaan dan want voor zover ik weet levert Wolff niet aan een intratuin.
                  Deze Intratuin heeft een andere collectie als Intratuin Nederland, welicht is dat de reden?
                  Ben er iig wel blij mee

                  Comment


                    Intratuin Lochem heeft ze ook en nog wel een aantal producten van Wolff onder andere een aantal matten en klein spul zoals cracklingballs, rotjes , flying dragons en een fontein. Is wel de eerste keer dat ze Wolff hebben dacht ik.
                    Laatst aangepast door arviidd; 7 December 2015, 21:24.

                    Comment


                      Als we dan toch bezig zijn, bij Kuiper hebben we ook nog een voorraadje.

                      Comment


                        Pyroguy jij werkte nu toch in Almere of vergis ik me...
                        Vier veilig, vier legaal!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Intratuin Lochem heeft ze ook en nog wel een aantal producten van Wolff onder andere een aantal matten en klein spul zoals cracklingballs, rotjes , flying dragons en een fontein. Is het wel de eerste keer dat ze Wolff hebben dacht ik.
                          Intratuin Lochem heeft een samenwerking in vuurwerk met Intratuin Apeldoorn ;)

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                            Pyroguy jij werkte nu toch in Almere of vergis ik me...
                            Is maar een uurtje vanaf Almere

                            Comment


                              bij makkelie in vijfhuizen is ie gewoon te verkrijgen,, hij staat als piranha op de site maar je krijgt een fuego
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                Is oude voorraad dan. Zowel de fuego als de piranha zijn niet meer bij Wolff te bestellen (als dealer), dat weet ik 100% zeker. Wolff biedt zelfs de Arrow van Bob als vervanger aan.
                                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                                Comment

                                Working...
                                X