Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dynasty Display Box -C- [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dynasty Display Box -C- [Ass.]



    Artikelnummer: 967
    Artikelnaam: Dynasty Display Box -C-
    Bruto Gewicht: 6.300 gr.
    Aantal Cakes: 6
    Aantal Vuurpijlen: 6
    Aantal Romeinse Kaarsen: 2
    Effectomschrijving: Grote cakes, pijlen en Romeinse kaarsen.
    Richtprijs: €100,-
    Verpakkingseenheid: 2/1


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

    #2
    Is een prima pakket, alles wat je wilt zit erin, fontein, cakes, romeinse kaars en pijlen. Dit zal zeker geen miskoop zijn!

    Wel ben ik van mening dat je voor dat geld net zo goed even de Pyro Duo, de Pyro Trio, Fire-pijlenpakket en een candle kunt kopen, ben je net zo ver, heb je méér en persoonlijk vind ik dat nog mooier ook.
    Laatst aangepast door pyroboy; 7 September 2011, 19:23.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Is een prima pakket, alles wat je wilt zit erin, fontein, cakes, romeinse kaars en pijlen. Dit zal zeker geen miskoop zijn!

      Wel ben ik van mening dat je voor dat geld net zo goed even de Pyro Duo, de Pyro Trio, Fire-pijlenpakket en een candle kunt kopen, ben je net zo ver, heb je méér en persoonlijk vind ik dat nog mooier ook.
      Zitten er ook fonteinen in het pakket of zijn het alleen maar cakes

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door joost Bekijk bericht
        Zitten er ook fonteinen in het pakket of zijn het alleen maar cakes
        Kan ook zijn dat het allemaal cakes zijn, maar dat ie begint met een fontein, het is tenslotte tijd geleden dat ik hem op film zag.

        Comment


          #5
          Vuurwerk pakket

          Zeker goed pakket ik heb er nu al 2 jaar evaring mee en zeker mooi.
          Maar dit pakket koop ik zelf nooit krijg hem altijd van vrienden van ons en o wat ben ik daar blij mee ik een en me broertje een.
          Ze krijgen het gewoon gratis want ze kennen de eigenaar van wolf vuurwerk.

          Groet pyro_freak

          Comment


            #6
            Twee jaar geleden dit pakket gekocht.
            Het is een goed pakket. 6 topbatterijen met diverse effecten en harde burst.
            Zitten absoluut geen fonteinen in.
            De pijlen zijn ook bijzonder fraai uitgevoerd.

            Echter, wat Mattenfreak al eerder opmerkte. Met een andere goede samenstelling van kleinere assortimenten krijg je meer vuurwerk voor minder geld.

            Comment


              #7
              Heb het pakket dit jaar voor het eerst gekocht, na aanleiding van de positieve reacties. Ben er opzich wel tevreden mee. Alle potten gaan goed hoog, met een lekkere knal en de effecten zijn ook mooi vol en groot. Alleen de effecten vind ik wel een beetje hetzelfde. De pijlen en kaarsen zijn ook wel aardig.
              Ik vind 100 euro net iets te duur voor dit pakket, maar het is zeker niet verkeerd

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door joost Bekijk bericht
                Heb het pakket dit jaar voor het eerst gekocht, na aanleiding van de positieve reacties. Ben er opzich wel tevreden mee. Alle potten gaan goed hoog, met een lekkere knal en de effecten zijn ook mooi vol en groot. Alleen de effecten vind ik wel een beetje hetzelfde. De pijlen en kaarsen zijn ook wel aardig.
                Ik vind 100 euro net iets te duur voor dit pakket, maar het is zeker niet verkeerd
                Heb je misschien filmpjes gemaakt van het pakket?
                En zat er nou een fontein tussen of niet?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                  Heb je misschien filmpjes gemaakt van het pakket?
                  En zat er nou een fontein tussen of niet?
                  Heb helaas geen filmpjes gemaakt. Heb namelijk geen goede camera
                  Er zat geen fontijn tussen. Waren allemaal cakes met zo'n 9 schoten

                  Comment


                    #10
                    Ik ben wel van plan dit pakket dit jaar aan te schaffen.

                    Zal is kijken of ik voor wat film materiaal kan zorgen

                    Comment


                      #11
                      Ik ben gisteren langs me vuurwerk dealer geweest.

                      En zij hadden nog een exemplaar van dit pakket staan.

                      Omdat ik 20% gratis vuurwerk mocht uitkiezen, heb ik dit pakket genomen.
                      Ik moest wel wat bijbetelen, maar ik denk dat dit een zeer goed pakket is voor een goede prijs.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                        Ik ben gisteren langs me vuurwerk dealer geweest.

                        En zij hadden nog een exemplaar van dit pakket staan.

                        Omdat ik 20% gratis vuurwerk mocht uitkiezen, heb ik dit pakket genomen.
                        Ik moest wel wat bijbetelen, maar ik denk dat dit een zeer goed pakket is voor een goede prijs.
                        Toevallig bij Balles in Druten het vuurwerk besteld . Heb daar zaterdag ook wat vuurwerk besteld. Is wel een prima actie: naast het gebruikelijke gratis vuurwerk nog 20% extra gratis

                        Comment

                        Working...
                        X