Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fire [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ben ik ff blij dat ik door het forum deze pijlen op het spoor kwam! Ze ogen klein, maar stijgen tot grote hoogte en hebben onwaarschijnlijke grote effecten voor zulke kleintjes. Voor 9euro 6 prachtpijlen!

    Comment


      #17
      ik had dit jaar twee pakken, en dit is mij totaal niet tegengevallen. een aantal jaar terug (ik denk drie, of eigenlijk 4) had ik de Discovery pijlen, daar was ik al helemaal van ondersteboven. maar deze pijlen vind ik eigenlijk nog mooier
      prachtige blinkers!

      aanrader voor volgend jaar!

      Comment


        #18
        Ik heb het Fire pakket gehad en het Discovery pakket gehad.
        Ik moet zeggen dat het 2 sublieme pakketten zijn. Maar de Fire is toch echt een klasse apart hoor. Ze zijn écht mooi, ik had ze best tot 12 uur mogen bewaren, ze overtroffen een paar 30 grams pijlen!
        Vond Fire ook beter dan Discovery. En dat wil wat zeggen over Fire.

        Comment


          #19
          M'n ouders hadden deze dit jaar en ik ben het met de rest eens, kleine pijltjes met grootse uitwerkingen

          Comment


            #20
            Zeker mooie pijlen. Ik schrok even toen ze opstegen hoor, wát een kracht. Verder is 1 effect me goed bij gebleven, een soort misvormde gouden palm met een paarse peony. Zeer mooi!
            Gr. Alex:bye:

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
              Zeker mooie pijlen. Ik schrok even toen ze opstegen hoor, wát een kracht. Verder is 1 effect me goed bij gebleven, een soort misvormde gouden palm met een paarse peony. Zeer mooi!
              Haha klopt helemaal, ik heb deze op film! Ik tel precies 9 strepen palm effect met een kleine kern. Hij gaat wel nogal snel uit elkaar, het paarse boeket is trouwens erg groot.
              Er zijn er nog 2 met een soort palm; 1 met crackling en ik kan me er nog 1 voor de geest halen met een zilveren peony of iets dergelijks.

              Comment


                #22
                Zeer leuke pijlen, prima voor het geld. Voor mensen met een klein budget, als je leuke pijlen voor +-10 euro wilt, kies deze dan. Sla je echt geen slecht figuur mee.

                Comment


                  #23
                  Deze pijltjes blijven me ieder jaar weer verbazen.
                  Overstrefde menig (veel)duurdere pijlen die ik had, dit jaar meerdere pakketjes hiervan

                  Comment


                    #24
                    Deze had ik gekocht naar aanleiding van de goede reacties hier. Ze zijn me erg goed bevallen !
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #25
                      Ja he.
                      Het beste ervan is de grootte van de boeketten.
                      Bekijk maar in dit filmpje:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        Niet overdrijven, ze zijn erg goed voor hun prijs. Maar er zijn pijlen die zeker een groter/beter boeket hebben zoals de Steel Hawks en de King Kong pijlen die eerst ook nog te koop waren. Ik zou de nadruk leggen op de goede prijs-kwaliteit-verhouding in plaats van de zeggen dat de boeketten groot zijn.

                        Met dat laatste schep je een verwachting die velen wellicht tegen zullen vallen. Zeker daarom is het goed de verhouding tussen prijs en kwaliteit te benadrukken bij deze pijlen.

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar deze pijlen voor de tweede keer maar ik zag door de mist
                          er weinig van.

                          Comment


                            #28
                            Dit jaar heb ik ze ook gehad. Ze vielen mij eerlijk gezegt wat tegen. Bijna alle pijlen hadden een hele kleine uitwerking. Misschien is het een productie fout geweest?

                            Groeten nitraat12
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #29
                              Zijn mooie pijlen met een mooie prijs. Zijn dit niet de zelfde als de multi color rockets van pro-line? Dit vond ik wel erg goed in vergelijking met de grote en prijs (ook €9 voor 6)
                              Ignite 2 Unite

                              Comment


                                #30
                                Is het nou echt beter om 2 pakken fire the halen i.p.v 1 pak discovery? Die grotere pijlen uit het Discovery pakket met name de blauwe en de rooie peony zijn toch beter.

                                Comment

                                Working...
                                X