Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goliath vuurpijl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik heb zelf geen ervaring met deze pijl , maar kan je wel helpen met een straat filmpje van www.jpsweb.nl http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...07/Goliath.wmv

    www.thundershow.nl

    Comment


      #17
      Ik weet niet of het aan mijn pijl lag, maar vorig oud&nieuw zat er bij mij een slechte stok af. Hij brak zo doormidden, toen ik hem uit de tas haalde. Ik hoop maar dat dat in de winkel al veroorzaakt is, en dat ik een uitzondering was.

      Verder is het een mooie pijl, met een wel appart effect, voor consumenten vuurwerk in Nederland.

      Comment


        #18
        had er twee afgelopen jaar, maar vond ze vele malen minder als op film.

        klein rommelig effectje (kan natuurlijk ook komen omdat ik de pijlen te veel geknuffeld had )

        Comment


          #19
          nou als ik de pijl van jpsweb zie vind ik hem best wel tegenvallen. Geen heldere kleuren die een ring vormen en maar matige crackling. Deze pijl valt dan meer in een welles nietes keus.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #20
            Mwa zoals ik hem op het filmpje zie is het nog steeds een mooie pijl. Alleen inderdaad wat minder fel en helder dan op de product-film.
            Voor 6.95 echt zo'n pijl die je 1x koopt omdat je hem gehad moet hebben, maar geen 2e keer hoeft.

            Comment


              #21
              Filmpjes van Dynasty op de vuurwerktoko site zijn ook vaak ingezoomd he, houd daar even rekening mee als je je mening baseert op filmmateriaal.

              Goed dat je door middel van een forum om ervaringen van mensen kan vragen, weten wij ook weer dat het zin heeft dit forum te onderhouden

              Comment


                #22
                het zijn zeker mooie pijlen. Volgens mij is er geen andere pijl met dit effect. Vorig jaar had ik 4 stuks en ze zijn zeker goed bevallen. ik zou zeggen kijk en beoordeel zelf:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Laatst aangepast door pigi.; 2 August 2009, 20:18.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #23
                  ik vind de goliath een hele bijzondere pijl vanwege de ring effect met dragon eggs in het midden. maar om het echte wauw effect te krijgen van de mensen die kijken ga ik liever voor de Titan, iets goedkoper, boeket is wat groter in omvang, en een gigantische dreun!

                  Comment


                    #24
                    Teringgg wat een mooie pijl en die prijs dat is gewoon kei goedkoop als je naar andere merken kijkt betaald je wel het dubbele voor de zelfde pijl!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
                      Teringgg wat een mooie pijl en die prijs dat is gewoon kei goedkoop als je naar andere merken kijkt betaald je wel het dubbele voor de zelfde pijl!
                      ik denk dat het wel netjes is als we goed taalgebruik gebruiken, maar ik snap je emotie, het is gewoon een super mooie pijl! vooral die ring gevolgd door de luide crackling, KLASSE!

                      Comment


                        #26
                        Ik heb deze pijl vorig jaar gehad,
                        Ik vond de grote van het effect een beetje tegenvallen.
                        Voor het geld zou ik hem laten liggen,

                        Comment


                          #27
                          van het ring effect heb ik echt helemaal niets gemerkt. De crackling was wel goed en vol maar voor de 6,75 die hij hier is koop ik hem niet nog eens.

                          Comment


                            #28
                            hij was mooi! goede ronde helder gele cirkel met goede crackling. wel belachelijk duur!

                            Comment


                              #29
                              ferenzo je hebt echt gelijk vind ik. ik zag een paar gele sterren door elkaar heen en hoord wel een goed crackling.

                              Comment

                              Working...
                              X