Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Taj Mahal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
    Op dit filmpje worden er wel 2 tegelijk afgestoken. Verder een mooie pot vind ik, zeker knap voor een potje waar rond de 200 gram in zit. Prijs is wel wat te hoog voor dit product.
    ja maar daar gaat het mij niet om , het gaat mij erom dat ik zeker weet dat het mooie effecten spel dat te zien is op het filmpje , dat ik dat ook te zien krijg als ik hem zou kopen .
    www.thundershow.nl

    Comment


      #17
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      www.thundershow.nl

      Comment


        #18
        Voor de liefhebber, hij is bij Hol in de restaanbieding. €17,50
        'War does not determine who is right, only who is left.'

        Comment


          #19
          door mijn kleine budget moest dit de knaller worden maar hij begon niet goed. Het lontje ging niet aan maar brandde weg. Nog geprobeert om hem met grondbloemen aan te krijgen maar dat lukte ook niet. Uiteindelijk heeft mijn oom geprobeert het lontje een stukje uitterekken en het lukte toch nog. De effecten waren mooi en het is zeker het geld waard maar als ik hier zie dat hij ergens 17,50 is en hij hier nog steeds 25 euro is dan is dat echt een heel verschil als je net als ik een klein budget heb.

          Comment


            #20
            Op zoek naar vuurwerk voor jong en oud? Bij Vuurwerkland hebben we het grootste en meest diverse assortiment vuurwerk. Bekijk nu onze producten.


            Dit zijn 2 stuks?
            VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

            Comment


              #21
              Aanrader voor dit jaar?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Y Bekijk bericht
                Ja, dit zijn 2 stuks.

                Comment


                  #23
                  wat een slecht filmpje zeg,

                  Comment

                  Working...
                  X