Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Barracuda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Doordat ik op het laatste moment van dealer ben veranderd en hij daar niet te koop was zit deze niet in de collectie. De vervanger is de Wodka Blue van Bonfireworks.

    Comment


      #47
      Offtopic:

      Euh, ga je dit bij ieder artikel zeggen als je iets veranderd
      Oorspronkelijk geplaatst door Ferenzo Bekijk bericht
      Doordat ik op het laatste moment van dealer ben veranderd en hij daar niet te koop was zit deze niet in de collectie. De vervanger is de Wodka Blue van Bonfireworks.
      Ontopic:

      Hmm deze cake niet eerder gezien. Is geloof ik ook niet bij mijn dealer te koop. Zowel neem ik hem wel ff mee tijdens verkoopdagen

      Comment


        #48
        is een geweldige pot dit had hem afgelopen oud en nieuw en geweldig mooie grote effecten kwamen uit dit potje. effecten bleven lekker hangen. alleen ik neem dit jaar de miracle van bonfireworks die 3 schoten minder heeft maar wel 12 euro goedkoper is met hetzelfde effect. maar verder is dit een geweldige pot alleen iets aan de duure kant als je het mij vraagt.

        Comment


          #49
          Heerlijk blokje dit. Mooie effecten en een mooie blauwe kleur. Jammer dat er niet echt een finale inzit.

          Comment


            #50
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #51
              Oeffff.... deze kost dit jaar 27,30! Dit zijn we toch niet gewend van Wolff, de prijs zowat met 25% verhogen binnen twee jaar! Toch wel een beetje teleurgesteld, hoe mooi dit blok ook mag zijn. Denk niet dat ik hem voor die prijs neem.
              Laatst aangepast door 1Salute; 2 October 2010, 14:42. Reden: Dacht dat hij vorig jaar 22,00 kostte

              Comment


                #52
                Iets meer dan 10%, want vorig jaar was deze cake 24,50 euro.

                Comment


                  #53
                  De prijsverhoging zal vast wel te maken hebben met de strengere regels.
                  alles moet gecontroleerd worden op veiligheid etc.
                  maar alsnog.
                  ik kan me nog herineren dat deze pot 22,75 was. nu alweer 5 euro duurder!
                  VUURWERK BRUCHEM

                  Comment


                    #54
                    Blijft een mooie cake. alleen jammer dat de prijs uit de hand loopt.

                    Filmpje van de Barracuda
                    (HD)
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #55
                      Heb deze ook al eens gehad. Gewoon niks mis mee. Mooie cake! Bij Mantel-Tweewielers in Arnhem is die dit jaar €22,-. Dit is nog wel te doen maar 25+ is toch echt te veel. Ik neem hem dit jaar niet omdat ik te veel andere goede cakes wil hebben.

                      Comment

                      Working...
                      X